یه چیزی

هر چیزی

 

کد بزن

پادکست تولید کن

سایت طراحی کن

بازی بساز

ویدیو تولید کن

مقاله بنویس

کتاب بنویس

و ...

 

یه چیزی که بتونی بزرگتر و بزرگتش کنی

بتونی کامل تر و کاملترش کنی

بتونی ببریش مرحله بعد

 

یه چیزی که بتونی خودت رو توش جا بذاری

به نظر خودم، من همیشه با ویدیوهایی که تولید کردم زنده ام

 

حالا این ویدیوها چیز خوبین؟ دوست دارم اینطوری زنده باشم؟ شاید نه

اصلاحش میکنم

بهترش میکنم

 

مهم اینه که همین الان یه چیزی ساختم

 

خیلی دلم میسوزه وقتی فکر میکنی به بازی هایی که ساختم و پاک کردم! سایت ها، مقالات و ...

کاش یه کم تجربه بیشتری میداشتم

کاش این اشتباه رو نمیکردم

کاش احمقانه ترین و ساده تارین ایده و محصول خودم رو رها نمیکردم و کم کم کامل و کامل ترش میکردم

 

من این ایده رو در مورد بازی داشتم

که یه بازی ساده بسازم، در حد راه رفتن باشه حتی! (اصلا نمیشه بهش بازی هم گفت) 

بعد کم کم قدم به قدم بهش امکانات و ویژگی ها و ... اضافه کنم

تا بشه یه بازی کامل

و بعد کاملتر از بازی های معمول...

 

در مورد بازی این کارو نکردم ولی درمورد دوره کردم

در مورد داستان طنزی که همیشه دلم میخواسته بنویسم تقریبا این کارو کردم

لیستش رو نگه داشتم لااقل، سالی یک دوبار یه کم کامل ترش میکنم

بازم از پاک کردنش بهتره

 

نمیدونی چقدر این بزرگه

چقدر زندگیت رو بهتر میکنه

امید بهت میده

سرمایه میشه برات

حس خوب بهت میده

 

دیدن گذشته خودت، رشد خودت، حرکت خودت، محصول خودت

یکی از بهترین حس های زندگیه