سال 1401 سال انلاک شدن توهین های مختلف به من هست

چند وقت پیش به خاطر اینکه یه در پارکینگی رو تشخیص نداده بودم و فکر کرده بودم در مغازه است و جلوش ماشین پارک کرده بودم یه عزیزی عملا برگشت بهم گفت بی شرف

تا قبل از خرید این ماشین مزخرف این توهین انلاک نشده بود

 

این یکی اما ربطی به ماشین نداشت

این بار یکی بهم گفت کلاه بردار!

و حدس بزن چرا؟

چون به نظرش هزینه محتوایی که قراردادش رو مدیر قبلیشون بسته بوده به نظرش زیاد بوده

 

یعنی مدیر قبلی اومده قرارداد رو بسته

محتواها رو چک کرده

تایید کرده

بعد که رفته مدیر بعدی اومده

چون به نظرش قرار داد خوب نیست به من میگه کلاه بردار!

خوب قربونت برم من چیکار کردم اخه؟ 

 

من که تا عذرخواهی نکرد ولش نکردم

و پشیمون هستم که چرا قائله رو با معذرت خواهی ختم کردم

ولی به هرحال

 

اینم انلاک کردیم

خدایا به امید تو

بریم ببینیم تا اخر 1401 دیگه چیا قرار بشنویم از ملت