قبلا من محتواهای سایت ها رو سفارش میدادم

اول اولش، میومدم توی عنوان ها مثلا مینوشتم " x راه درمان گلودرد"

 

نمیدونم واقعا، نویسنده هامون متوجه نمیشدن، خودشون رو میزدن به اون راه یا چی

ولی بعضی هاشون میگفتن این x یعنی چی؟!؟!؟!؟!؟

این x اسم رمزه! خوب مسخره x جای خالیه یه عدده دیگه

یعنی خودتون هر چند راه درمان گلو درد پیدا کردید بذارید جاش دیگه!

این خیلی ساده و پیش فرض و عمومیه واقعا

 

بعد شروع کردیم عدد میذاشتیم که دوستان بفهمن اقا ما در اون قسمت عدد میخوایم

مثلا میگفتیم "12 راه درمان گلودرد"

البته که بعدش هم یه عده از دوستان میگفتن ما 12 راه پیدا نکردیم، میگفتیم عیب نداره هرچندتا پیدا کردی بنویس

 

حالا چی شده؟

حالا بعد از بیش از 1 سال که این فرایند از دست من خارج شده، کاشف به عمل اومده که دوستان موقع سفارش توی عنوان مطلب مینویسم 11 روش درمان گلودرد

بعد نویسنده میره کلا 3 روش پیدا میکنه و مینویسه

و مطلب همینطوری منتشر میشه!!!!!!!

 

توی عنوان نوشته 11 (متنی که موقع سفارش محتوا نوشته شده)

توی مطلب 3 روش مینویسن

 

خلاصه که این داستان مسخره و ساده و پیش پا افتاده و از سر بی اهمیتی به کار، رسید به اینجا که فکر کنم چقدر اتفاقات اینطوری روز مره میافته

چطوری میشه جلوش رو گرفت

 

دائم حواسه ادم به دلیل همه چیز بخواد باشه که عملا نشدنیه، انرژی زیاد و زمان زیاد و ...

به نظرم یک سری trigger باید تعریف کنیم

مثلا بگیم اقا این قضیه عنوان همینطوری باشه تا زمانی که فرد سفارش دهنده محتوا عوض شد، بهش توضیح بدیم و بعد تحویل بدیم

 

بعد این تریگر ها رو هر یه ماه یه بار مثلا بررسی کنیم

 

این تنها راه عملی بود که به ذهنم رسید براش

مینویسم بمونه شاید یه روز به دردم خورد