خوب این روز اولش

1- دوباره میخوام این طرف رو که قبلا دو سه بار انجام داده بودم رو شروع کنم

2- کاملا شخصی نویسی هست و هیچ فایده ای مطلقا برای خواننده نداره

3- همه نوشته حداقل یک روز عقب تر از زندگیم هستن (یعنی مثلا الان که این منتشر میشه دیروز کارهاشو کردم - اینم مینویسم خودم یادم بمونه)

 

روز اول:

کارهای عقب افتاده به خاطر سفر هفته پیش، با تنبلی چند روز گذشته هی بدتر و بدتر شد

امروز قصد یه کامبک خفن دارم

 

تا اینجا روز خوب پیش رفتم واقعیتش

عالی نه، ولی خوب پیش رفتم

 

اینقد هم قبلا سیستم رو خوب جلو بردم که کمتر کاری توی دسته کارهای "فوری و مهم" داشته باشم (ماتریس ایزنهاور)

 

امروز باید لیست کارهایی که این چند قت نوشتم رو صاف کنم

فردا هم همینطور

تا از چهارشنبه بتونم برم سراغ کارهای جلو جلو

این در یکی از بدترین حالتاش هست البته

وگرنه که امروز کلا کارهای عقب افتاده رو صاف میکنم

 

بریم ببینیم چطور میشه