مهدی صالح پور عزیز دعوت کرده که در یک پویش از بیان بخوایم یه تکونی بده به این سیستم وبلاگ نویسی دوست داشتنیش

بنده کلا نسبت به هر سیستمی که یه ذره بزرگ بشه کم امیدم

نا امید نیستم البته


الانم خیلی امید ندارم ولی خوب خدارو چه دیدی


اگر قرار هست اینجا اصلاح بشه، مشخص و مسلمه که چه تغییراتی باید اتفاق بیافته

اگاه و واضح هست که کمبود نسخه موبایلش دیده میشه

همونطور که کلوب انقدر دست دست کرد تا کامل کاربرهاشو از دست داد حالا تازه نسخه موبایل داده کج و کوله



من به شخصه همین یه دونه رو میخوام

از وبلاگ توقع امار دقیق ندارم

همینشم بقیه ندارن


توقع قالب خوب هم ندارم

همینشم بقیه ندارن


کلا میگم اگر هم یه روزی بر فرض نزدیک به محال، قرار باشه تغییری اتفاق بیافته باید از اهم موضوعات تغییرات شروع بشه

الان هم مهمترین موضوع همین نسخه موبایل هست که دوستان ندارن


من قبلا هم به بیان توصیه کردم سیتسم تبلیغات رو اضافه کنه

یه منبع درآمد درست و حسابی برای خودش راه بندازه که بتونه از کنارش با انگیزه بیشتر سیستم رو بزرگ کنه

همون اولا که اومدم بیان این توصیه رو کردم بهشون

گفتم تبلیغات اختیاری بذارن ، هر بلاگری که قبول کرد درصد بگیره

به نسبت دیده شدن یا کلیک (دو نوع محبوب تبلیغات اینترنتی)


یه مدت هم به منو دکمه اش رو اضافه کردن ولی هیچ که هیچ


انی وی

الان فقط نسخه موبایل رو بدن من خودم ممنونشون میشم

تامام