آمد نیوز نوشته مردم میگن ما گروگان جمهوری اسلامی هستیم و از ترامپ حمایت میکنیم و ...

من دور و برم رو نگاه میکنم میبینم کمتر کسی حامی ترامپه


صداوسیما جمهوری اسلامی میگه مردم در حمایت از نظام اسلامی اومدن بیرون و شعار مرگ بر امریکا دادن

من دور و برم رو نگاه میکنم میبینم کمتر کسی شعار مرگ بر آمریکا میده


بیچاره مردم


واقعیت اینه که اگر منظورمون از "مردم" اکثریت مردم هست...

من نوعی که نگاه میکنم:

مردم نه شعار مرگ بر امریکا میدن نه حمایت از ترامپ

مردم نه حجاب اجباری میخوان نه بی احترامی به محجبه ها

مردم نه ضددین شدن نه مثل دهه های قبل علاقه مند و پایبند به دین

مردم نه راست براشون مهمه نه چپ

مردم نه ولایت فقیه براشون مهمه نه ضدولایت فقیه


طبق چیزی که من دیدم ، مردم چند چیز میخوان (به ترتیب):


وضعیت اقتصادی درست

جمع شدن بساط زورگویی به هر شکل و در هر جناحی (موافق و مخالف نظام)

آزادی های معقول و عادی

برکناری افراد نالایق و شایسته سالاری (حالم از این کلمه ی آغشته به عوام فریبی به هم میخوره)


چرا برکناری نالایق ها رو میذارم اخر؟

چون اگر نالایق ها باشن ولی خوب کار کنن مشکلی نیست

یه بنده خدایی میگفت زمان خاتمی اینقدر دزدین و بردن و ...

اون یکی میگفت نوش جونش ، کار کرد اقا

وجهه بین المللی داشتیم

بهترین حالت اقتصادیمون بود

بیشتری ازادی ها رو داشتیم و ...

واقعیت هم همینه

اقا یکی بیاد دزدی کنه ، ولی کار کنه

فقط همین