سریع و جدی
خداروشکر اکثر دوستان سریع و خشن نیستن
ولی سریع و جدی رو چرا

جناب وکیل یک ماه پیش تماس گرفته کلی صحبت کرده ، خیلی تعریف و ... که ما به واسطه ی فلانی به شما اعتماد داریم و...
بعدم اینکه کار ما اینه و اونه و باقی صحبت ها

منم گفتم چشم من این کارا رو میتونم براتون انجام بدم و در خدمتتون هستم
فقط لطف یک پیام توی تلگرام به من بدین که ادرس رو بدم خدمتتون

رفت یک هفته بعد دوباره تماس و مخلفاتش
گفتم لطفا توی تلگرام یگ پیام بدید ما برسیم خدمتتون...


رفت تا امورز که دوباره اومد
دوباره همون بحث های قبلی
امروز جلو تر بردیم صحبت ها رو البته ، نمیذاشتم همون حرف های بی نتیجه ی قبلی رو بده و صحبت ها رو هدایت میکردم

بهش گفتم چقدر کارش زمان مییبره و چقدر هزینه اشه
گفت باشه فقط یه قراره حضوری بذاریم صحبت ها رو نهایی کنیم
میگم شنبه خوبه؟
میگه من میخواستم کارم سریع انجام بشه.... :-||||||

اخه عزیزم شما یک ماهه یه پیام رو زورت میاد تو تلگرام بدی و یادت میره
چطور ممکنه کارت اینقدر فورس باشه؟
جالبه از همون روز اول هم عجله داشت که حتما همین روزا ببینیمش و کارش رو انجام بدیم

مشخصه که برات عجله ای نیست بعد به قرار من که میرسه توقع داری تمام زندگیم رو تعطیل کنم بچسبم به کارت؟
این مورد رو توی کاربران مختلف داریم که طرف میخواد "سریعا" کارش انجام بشه

یه آموزشگاه زبان هم هست که کارش با ماست
بعد اینم هی میگفت سریع انجام بشه
سایتش سالهاست بالا هست بدون هیچ کاری
حالا یه روز براش عجله ای شده بود


خلاصه با این ملت طرفیم :-D