فردا هم که میریم نمایشگاه کتاب

خداکنه یادم نره به یه نفر قول کتاب دادم براش بگیرم

کتاب دفعه پیشمم گذاشتم کنار بیارم برای یکی از بچه ها


اقا یه بار میایید دورهمی دفعه بعدی هم بیاید دیگه

من الان دلم میخواد دکتر و حاجی و دخترک و ... هم باشن

چرا با دل یه بچه گنده بازی میکنید اخه


هنوز کارای کلاس فردا رو نکردم ، فردا هم که از صبح بیرونیم

تازه خوابمم میاد

خدا فردا رو بخیر کنه :-D


احتمالا این همه ادم با هم یه جا اینور اونور نمیریم که

دسته دسته میشیم احتمالا

فردا باید زود برسم سر دسته بندی ها بچسبم به گروهی که بیشتر مرد رو داره

اصلا توی جمع های زنونه راحت نیستم

سعی میکنم خودم رو خیلی کول نشون بدم ولی از درون به شدت معذبم

حرف نزنم با کسی حس بد جداافتادگی دارم

حرف بزم با کسی هم که یه سری حس بده دیگه

با اقایون باشم راحتترم


دلم میخواد اقاگلو ببینم به نظر میاد شخصیت جالبی داشته باشه


به طرز عجیبی با یا فاطمه زهرا و هولدن و پری از بچه های دور قبل احساس راحتی میکنم نمیدونمم چرا

یعنی احساس میکنم فردا دارم میرم یه سری رفیق قدیمی رو ببینم در حالی که توی یک سال گذشته سر جمع فک کنم 3 بار دیدمشون


فردا بریم ببینیم این کدوم پدر آمرزیده ای بوده که به هولدن گفته برات هدفون میخرم

افتاده بود گردن من که تو همونی :-D

من گرون ترین کادویی که تو عمرم خریدم 300 تومن بود فکر کنم


هفته اینده رو بگو پسر

چقدر دوستش دارم ، کلی کارای مفید گذاشتم کنار برای انجام دادن

میخوام یه روز مرخصی هم بگیرم و یه حال اساسی بکنم باهاش


از اولش که وارد فیلد آموزش شدم هدفم اموزش رایگان به شدت با کیفیت بود

بعدا دیدم پول نگیرم از گشنگی میمیریم ، پولیش کردم

الان برای تیم های استارت آپی داخل تیوان آموزش رو رایگان کردم

هم برای تبلیغاتمون عاااااااااااااااالیه

هم که اون حس خوب رو برای خودم داره

خدایاشکرت به خاطر این فرصت خوبه دو سر برد


کلی پست گذاشته بودم توی تلگرام کنار که کپی کنم بذارم اینجا

پست های خوبی بود ولی خودم این همه حرف برای گفتن داشتم خوب


دیدین دختره رو کشیدن از روی تیر چراغ برق پرت کردن پایین؟

اینا نونشون مشکل داره ، عقلشون مشکل داره ، دینشون مشکل داره ، از ابتدای امر خلقشون یه سری اتفاقات اشتباه افتاده؟ قضیه چیه جدا


اون پسره بود بسیجی میزد ؟ اول به سرین بدیعی فحش داد و بعدم یه سری لات و لوت بازی دیگه در اورد؟

اونو دیدم یه کلیپ ازش به معذرت خواهی افتاده بود

کلا این ایده کمپین مجازات خیابانی به شدت خطرناکه و مسلما اگر اجرا بشه خیلی بیگناه ها بی دلیل مجازات میشن ، یا خیلی گناه کارها بیشتر از حقشون مجازات میشن

ولی وقتی فردی به حقش میرسه جدا دل ادم خنک میشه

خنکااااااااااا


"من جای شما بودم یقه خودمو جر میدادم"

خامنه ای یکی دو ساعت اینجوری منتقدانه حرف بزنه دوباره میشه رهبر محبوب اکثریت مردم

البته بعدش این سوال پیش میاد که تو واسه کی این حرفا رو میزنی؟ تو خودت کارهایی که از دستت بر میاد چقدر انجام دادی؟

منم جای شما بودم یقمو جر میدادم که نشستی سرجات میگی از من نقد کنید بعد یه مصاحبه نمیذری برای خودت و همه اش یه طرفه حرفو میزنی و میری

یه جلسه مخصوص انتقاد از خودت نمیذاری و همه صحبتها با مردم و دانشجو ها نهایتا یکی دو تا سوال مودبانه ی کم خطر توشه

واقعا همه سوال های مردم از شما همیناست؟

بگذریم


گشت ارشاد به محتوا و ... گیر نده صلوات

فردا میبینمتون