شنبه نتایج میاد

کیا به ازای هر ماه پدرشون ، یک ماه کسری از سربازی میگیرن

بابای من 8 ماه داره

کمالی گفته فقط 26 ماه به بالا...


یه روزی دلم میخواست دانشگاه شمسی پور قبول شم

دوستام کلاس کنکور نوشتن ، من ننوشتم

دوستام از تابتسون سال قبلش خوندن ، من حدودا 3 ماه آخر خوندم

دوستام تا لحظه آخر میخوندم و زور میزدن و ... ، من یک ساعت قبل از کنکور داشتن Need For Speed (بازی ماشینی) بازی میکردم

دوستان رتبه های 1000 و دو هزار و .... شدن ، البته بعضی هاشون هم 200 و 100 و اینا شدن ولی به هر حال ، منم 896 شدم


از یه طرف دیگه


از یه بنده خدایی خوشم میومد

دختر غریبه نبود ، من اصلا اهل ارتباط با غریبه نبودم

همینجوری فامیلیم فامیلیم ، دهن من سرویس شد

بعد میگفت توی دنیا از هر یک میلیاد پسر ، یکیش مثل تو میشه ، فکر میکردم دل خوشکنک من میگه

هرچی گذشت بیشتر توی حرفاشو رفتاراش ثابت شد بهم که نه جدا همچین فکری میکنه

اما میگفت همینجوری خوبی

دورادور خوبی ، از یه حدی به بعد رو نمیخواست

تا اون حدی هم که اون مشکلی نداشت ، من نمیتونستم و مشکل داشتم که نزدیک بشم


هرچی خواستم بشه ، نشد

هرچی سعی کردم بشه ، نشد

نشد که نشد

اخر سر حسم برطرف شد ، طرفم جور شد ولی خوب...


میدونی چی میگم؟ من به کمکی که بهم میشه ایمان دارم

به وجود خدا اعتقاد دارم ولی ایمان نه

ولی به اینکه این قضیه درست میشه ایمان دارم

فقط نمیدونم چجوری درست میشه


شاید سربازیه بشه مثل ماجرای شمسی پور ، در کمال ناباوری یهو منم ولم کنن برم سراغ کارم ، برم سراغ زندگیم

شایدم ولم نکنن

10 ماه دیگه نگهم دارن تا ولم کنن

فایده داره ها ، خوبه ، حس آزادی ، حس ادم بودن همیشه خوبه

ولی خوب 2 ماه دیگه کجا ، 10 ماه دیگه کجا

فرقشو زنی میفهمه که الان 1 ماهه حامله اس


البته به شرطی که ناخواسته باردار شده باشه وگرنه دندش نرم چشمشم کور

مثل طرفدارای ولایت فقیه ، اینا هم در مورد سربازی دندشون نرم چشمشونم کور

بیان سربازیشونو برن ، امامشون گفته ، زیر پرچم و فرماندهی مستقیم امامشون هم هستن


بگذریم


منتظرم

شمسی پور میشه ، یا اون یکی مدلی؟

13 میلیون تومن نذر کردم که دو ماه دیگه آزادیمو پس بگیرم

حساب کردم اگه بذارن مثل ادم برم سر کار ، حداقل ماهی 2 تومن میاد روی حقوقم نسبت به الان

گفتم یک سال ماهی یه تومنش رو میذارم کنار بلکه خدا یه کم چشمش بگیره مارو

یه تومن هم پیش میدم بشه 13 تا


البته نامردیه ها

خدا همیشه حواسش بهم هست

همیشه چشمش بهم هست

اینجا ویژه طور چشمش باشه 


نمیدونم والا

شایدم اگر حواسش بهم باشه ، همه سعیش رو میکنه که این قضیه جور نشه

قطعا و حتما و مسلما سربازی جز نکبت هیچ چیز دیگه نداره

اما...

شاید من از اینجا بیام بیرون مثلا توی کار بخورم به پست یکی سرمو کلاه بذاره

میدونی؟ یا مثلا ساعت 9 صبح به جای اینکه بشینم به دیوار پادگان نکاه کنم ، برم دنبال نون حلال وماشین بهم بزنه بمیرم

اینم میشه دیگه


شایدم دارم شر و ور میگم

مگه نمیشه وقتی دارم میرم یا برمیگردم ازپادان ماشین بزنه؟

اگه خدا میتونه این قضیه رو بالا و پایین بکنه که من زودتر ازاد بشم یا نشم

و الان فقط نگران جونه منه ، خوب این ور ماجرا هم اوکی کنه که ازاد شم و نمیرم دیگه

چ حرفیه خوب

میتونه دیگه ، بخواد میتونه


ولش کن

قضیه گیچیده شد

خلاصه که... ما منتظر هستیم ببینیم کی روزگاری شروع میشه که ازاد تصمیم بگیریم

نه ازادی که بریم لخت شیم یاشعار بدیم خدایی نکرده زبونم لال

نه

ازاد بشیم کار کنیم ، ادامه تحصیل بدیم ، ازدواج کنیم ، شروع کنیم با انواع روش های سعی کنیم بچه دار نشیم و ...

واقعیتیه دیگه

خدایا

عربی و فارسی و ترکی و لریش رو نمیدونم

فقط کمک