یه سایت پیدا کردم خیلی با حاله


میری توش یه متنی مینویسی ایمیل خودتم میدی 

تعیین میکنی کی این نامه رو برای وخدت بفرسته

میتونی نامه ات رو خصوصی بذاری یا نه عمومی کنی که بقیه هم ببینن


این زیر لینک یه نمونه فارسیش رو میذارم که دو سال پیش یه خانمی نوشته

اینجا کلیک کنید

به شخصه از خدا میخوام که به خواسته هاش رسیده باشه

حس خوبی از متنش گرفتم

شبیه حرفای خودم بود


منم میخوام بنویسم

حتی شاید زیاد

یعنی بزنم هی تند تند برام ایمیل بیاد

مثل سفر به اینده میمونه دیگه

وقتی امروز ایمیلی رو بنویسم و مثلا هفته دیگه بخونمش ، در واقع مثل این میمونه که الان سفر کنم به اینده و هفته دیگه و نامه خودم رو بخونم

میدونید چی میگم؟

پیچیده اس یه کم

ولی باحاله

حس خوبی داره و فکر میکنم به شدت مفید باشه




ی سوالم داشتم:

اقا هشدار برای کبری یازده کی تموم میشه اخر ؟ :-D

دارم این متنو مینویسم تلوزیون داره تبلیغ هشدار برای کبری 11 میکنه

دهنتونو سرویس ولشون کنید دیگه