شدیدا معتقدم مشکلات و سختی های زندگی رو اگر فقط از روشون رد بشی هی بدتر میشن

باید حلشون کنی

پس به همین دلیل هست که به  این موضوع که در ادامه میبینید فکر میکنم، در موردش مینویسم و ...پ

 

 

 

 

زندگی که بالا و پایین داره

کشف تازه ای نیست

 

اصلا خودتو بکشی که روزهای بد نیاد، آخرش یه روزایی بهم میریزه زندگی...

البته که درصدش رو میشه کم و زیاد کرد ولی به هر حال نمیشه از بین بردنش به نظرم

 

حالا بحث اینه که چیکار کنم؟

توی روزهای بد

توی روزهای خوب

 

من تصمیم دارم توی روزهای خوب (مثل این روزهایی که الان توش هستم) به روزهای بدم فکر کنم و براش برنامه بریزم

مثلا حدود  ماه پیش من در حد مرگ داشتم درد میکشیدم به خاطر کرونا

توی اون روزها حرف هایی زدم و فکرهایی کردم که عمیقا ازشون پشیمونم

 

هیچکس بهتر از من دلیل و حال اون حرف ها و فکرها رو نمیفهمه

پس دو حالت داره:

1- یا کارم درست بوده، که پس ناراحتی و غصه نداره

2- یا کارم غلط بوده، که خوب ببینم چرا اون کار غلط رو کردم، چطور جلوش رو بگیرم و ...