یه تجربه طی سالهای اخیر به دست اوردم

اونم اینکه اگر یه کاری رو، تغییری رو، اصلاحی رو واقعا قرارباشه انجام بدم منتظر زمان خاصی نمیمونم...

 

 

یعنی اگر بگم قرار هست از عید، از شنبه، یا از راس ساعت x فلان کارو بکنم، احتمالا هیچوقت انجامش نمیدم

در واقعا با دادن این وعده سر خرمن بچه گانه فقط خودم رو در اون لحظه خوشحال میکنم و ناراحتیم رو به تعویق میندازم

 

حالا درمانش چیه؟

از همین الان شروعش کنم اگر واقعا ادمش هستم

 

در همین راستا، بنده امروز رو عید اعلام کرده و 1403 رو به خودم و شماها تبریک میکنم

هر گلی قراره روز اول عید به سرم بزنم همین الان میزنم

 

اگر هم قراره اتفاقی مانع انجام کار بشه و نتونم برنامه 1403 رو درست انجام بدم

زودتر میفهمم و اصلاح میکنم

و به این شکل عملا 1403 من 14 ماهه

دلتون بسوزه

 

خدا میدونه که امروز عین چی شلوغم

ولی اگر بندازم عقب هیچوقت انجام نمیدم

پس لا و لوی این شلوغی ها یه مقدار جلو میبرمش که واقعا انجامش بدم