حرف درست و کار درست مثل یه دونه است

میکاریش

اون موقع بی نتیجه است (ظاهرا)

به نظر میاد که تویی که اون وقت و انرژی رو گذاشتی و اون دونه رو کاشتی، اشتباه کردی، شکست خوردی

تا مدت هااااااااااااا همینطور به نظر میاد

ولی نهایتا اون دونه سبز میشه و تو حاصلش رو میبینی

 

پس حرف درست رو بزن

کار درست رو بکن

خیلی هم گیر به نتیجه اش نده

 

من و هم سن و سالهای من "ویدا موحد" ها رو دیدن

"ستار بهشتی" ها رو دیدن

و نتیجه تلاش هایی که اون زمان به نظر بیحاصل میومد

 

چند سال بزرگترهای از من به چشم خودشون "اعتراضات 78" رو دیدن

اعتراضاتی که من همیشه فکر میکنم اون ادم ها اون سالها چطور اینننننننقدر جلوتر از زمانشون میدونستن؟!

 

من مطمئنا اگر اون سالها بودم یک طرفدار اصلاحات و به طور موازی یک ولایت مدار دو اتیشه بودم

سخنرانی های خامنه ای رو توی اون سوالها گوش میدم همین الانم عاشقش میشم

چه برسه که خود اون سالها باشه و هنوز نتیجه ده ها سال حکمرانیش و تغییر روند سخنرانی هاش رو ندیده باشم