لازمه که تنها نباشی

لازمه که اجتماعی زندگی کنی

حالا من حداقل اینطوری فکر میکنم شایدم اونقدرا لازم نباشه

به هر حال

 

حتی اگر لازمم هست که تنها نباشی، یه وقتایی تنها باش

اگر میتونی تا یه سنی که تنهاتر هستی، زمان های تنهایی بیشتری داری، ازش برای رشد استفاده کن

فردا روزی هم که دیگه اونقدرا تنها نبودی و عملا تنهایی هات دونفره (یا بشتر) شد، برای خودت ساختاری بچین اون زمان تنهایی رو داشته باشی

توی خونه (که خیلی هم ممکن نیست) حتی

نمیشه؟ برای خودت این رو در نظر بگیر و به بقیه هم بقبولون که اقا من تو روز مثلا 3 ساعت باید برم کتابخونه

 

حالا اونجا دوست داشتی مثل هزار سال پیش بشین کتاب بخون

یا مثل انسان های مدرن، درست با ویدیو و صوت و ... مطالعه کن

روی پروژه هات کار کن و ...

 

یادم باشه توی تجربه بعدی بنویسم نذار ادما با جملاتشون به سمتی که میخوان بکشوننت

مثل کاری که خودم دو خط بالاتر کردم