اقا یه اسمی در کن از خودت

مرد حسابی دو روز دیگه میشه 30 سالت به هیچ بند نباشی

هرکاری، هرچیزی، هر تخصصی تقریبا قابل جایگزینی هست

با ابزارها، دستگاه ها، هوش مصنوعی و ...

 

پس یه اسمی در کن که لااقل دنبال اسمت چهار نفر بیان

 

ببین عزیزم بیا یه جور دیگه بهت توضیح بدم

من الان میا پلیز رو دنبال میکنم توی اینستاگرام و یوتیوب و ...

یه یوتیوبر هست و کلیپ های طنز و ولاگ و ... میذاره

خودش و کوروش رو دوست دارم و ازشون خوشم میاد

 

یه زمانی یه پیج داشته که توش محصولاتی به اسم "کو کو رو" میفروخته

حالا این محصولات چی بودن؟

یه سری لوازم التحریر ساده با برچسب بازی ها و فیلم ها و ...

 

چه چیزی باعث میشه ملت اینو بخرن؟

اسم میا!!!

یعنی ملت اون لوازم التحریر و اون برچسب رو جدا میخرن میچسبونن به هم دیگه

چه مرضیه پول بیشتر به این بدن؟ تمام دلیل خرید اسم میا هست!

 

به عنوان یه ادم، با ارزش باش

 

 

ببین علم ارزشمند، تخصص ارزشمند، هنر ارزمنشد و ... همه عالیه ها

ولی اسم خودت...

اسم خودت یه چیز دیگه است

اسم خودت رو جا بنداز

اسمت رو نمیتونن بگیرن

 

دفعه اول اسم دوره من رو ازم گرفتن

دفعه دوم اسم شرکتم رو ازم گرفتن

 

تا الان اسم خودم رو الحمدالله نتونستن بپیچونن

اسم خودت رو داشته باش که منی که تا کتف تو پاچه ام رفته، این یکی رو ازم نتونستن بگیرن

از تو که ایشالا مثل من برات پیش نمیاد که دیگه هیچی ...