برای بار دوم توی زندگیم، و توسط دومین و اخرین شریک کاریم تا این لحظه، پیچونده شدم

میدونی یعنی چی؟

یعنی تا به حال دوتا شریک داشتم و جفتشون هم پیچوندنم

 

از نظر آماری بعیده که 100% شرکام من رو بپیچونن و ایراد از من نباشه

ولی خوب مشکل اینه که نه خودم میفهمم مشکلم چی بوده

نه کسانی که ازشون مشاوره میگیرم (دوست و غیردوست) معتقد هستن من ایرادی نداشتم توی این قضیه و خوب پیش اومده دیگه!

چی بگم والا

 

باری به هر جهت

من هنوز اعتماد خواهم کرد

توی خط اول هم نوشتم "اخرین شریکم تا این لحظه" و همین لحظه در حال صحبت برای شراکت بعدی هستم

معتقدم به سینرژی و ازش فیدبک عالی گرفتم

درسته دوبار پیچونده شدم

درسته سر دومی برندی که 5 سال زندگیم رو از سخت ترین روزهای سربازی تا امروز پاش گذاشتم از دست دادم در یک شب!

 

ولی خوب توی این مدت کلی هم تجربه و مقداری پول و ... به دست اوردم

پرسنال برند هم کردم توی این مدت که الان دارم نونشو میخورم عملا

خلاصه که هیچ کدوم از این دو شراکت پیچونده شده، بی سودش نبوده

 

هربار یه تغییری در شراکت بعدیم دادم

و اینبارم همین کارو میکنم

اصل شراکت رو حفظ میکنم و تغییر شکل میدم

 

حالا تو بازم فکر کن

اینا تجربیات قبل 30 سالگیه

شاید قبل 40 سالگی بگم عجب خری بودم این همه می پیچوندنم بعدش باز فاز گاندی میگرفتم و اعتماد میکردم

نمیدونم

این تجربه خاصی نیست

بیشتر سر در گمی قبل از 30 سالگیه

من برم به پیچاننده بعدی اعتماد کنم

خدافظ