خیلیا !!!

یعنی قشنگ بودجه بذار براش کنار

 

پیش کی برم؟ دوتا کار میتونی بکنی:

1- از من بپرس من نظر خودمو بهت بگم (پیش ادمهای مختلف رفتم و از دو سه تاییشون خیلی راضیم که الان اطلاعاتشون رو ندارم ولی میگردم برات پیدا میکنم)

2- خودت برو و بگرد و هزینه کن (مثل من) تا بلاخره بین 10 نفر یه خوبشو پیدا کنی

 

البته که یه مشاور خوب، همیشه خوب نیست

در یک بازه ای یه مشاور برات خوبه بعد که از اون سطح رد بشی و اون مشکلت حل بشه یه مشاور دیگه برات خوبه

من اینطوری دیدم قضیه رو

ولی خوب به هر حال

 

صحبت اینه که شروع کن

از سن پایین

خیلی زود

خیلی زیاد

 

فراموش نکن ویدیو یوتیوب و پادکست خوب و کتاب عالی و ... هم بعضا همون روانشناس و مشاوره ولی به سبک دیگه

ولی خوب همون سبک اولیه و حضوری مشاور رو کنار اینا حتما داشته باش

 

چطور کار میکنی که غذا بخوری، لباس بخری و ...

یکی از لیستت هم این باشه

کار کن که مشاوره بری و روانت رو بهبود بدی