یکی از کسانی که قطعا روی تغییرات شخصیت من تاثیر خیلی زیرپوستی و البته مهمی داشته فرزاد هست

 

توی بازه ای از زندگیم نیستم که ابرقهرمان بخوام

شخصت های ماورایی و ... روم تاثیری ندارن

 

مدت هاست البته توی این بازه ام

یه شخصیت واقعی پر اشتباه رو بیشتر میطلبم

بهتر میتونم ازش درس بگیرم، تجربه هاش رو استفاده کنم و کمکم کنه...

 

فرزاد یکی از این ناقهرمان هاست!

یه ادم عادی با تفاوت های عبرت بخشی که برای من شاید در نبود فرزاد سالها یادگیریش طول میکشید

 

اولین بارباهاش توی شلوغی های 98 آشنا شدم

نه اشتباه نشه، من متاسفانه یا خوشبختانه کف خیابون نبودم، فکر نمیکنم فرازدم اونجا بوده باشه

توی یکی از پیج های مخالف ویدیوهای فرزاد رو میذاشت که در مورد انواع "مغلطه" حرف میزد

 

اون زمان خیلی عشق کردم با نحوه بیانش و خیلی استفاده کردم از اطلاعاتش توی بحث کردن های اون دوره

 

الان چند وقتی هست فرزاد رو توی یوتیوب دنبال میکنم و روزمرگی هاش رو میبینم

میدیدم البته

چند وقتی هست خیلی کمرنگ شده و خوب قاعدتا شلوغ شده که امیدوارم خیر باشه

 

نه ویدیوهای آموزش در رابطه با مغلطه، بلکه همین روزمرگی هاش بود که ناقهرمان من کردش

همین نزدیک بودنش به من

 

فکر نمیکنم فقط من باشم که اینطوریم

محبوبیت بالای شخصیت اسپایدرمن بین ابرقهرمان های موجود هم ظاهرا سر همینه

همین که نه هیکل خاصی داره، نه پولداره، نه ابرقدرت خاصی داره (تا اونجا که من دیدم، بعد از نسخه مرد عنکبوتی که بازیگرش توبی مگوایر بود، اسپایدر من های بعدی دیگه ابرقدرت نداشتن و به جاش دستگاه داشتن ) 

 

 

 

پ.ن:

ناقهرمان رو از روی "ناداستان" که اولین بار از امید ظریفی شنیدم از خودم ساختم :-))