بهتر از یوتیوب سایت داریم توی دنیا؟!

جدا

خیلی فوق العاده است

 

بعضی روزا میشینم پاش یه دور کل زندگیم مرور میشه

بخش های مختلف زندگیم ازش تغذیه میکنه

 

یه دفعه میبینی سر صبح با دیدن یه ویدیو در مورد کارم شروع میکنم و تجربه متخصصین خارجی که هم حوزه هستن باهام رو یاد میگیرم

از اونجا میرم ولاگ زندگی توی یک سری شهر های خوب و بد کانادا و آمریکا و سوئد و ... (سیستم هم اینطوریه که میرم توی گوگل سرچ میکنم worst city in ... بعد جای خالی رو با یه کشوری، ایالتی چیزی پر میکنم و میرم ولاگ های بدترین شهرها و در کنارش هم بهترین شهرهای کشورها رو میبینم)

از اونجا یهو سر در میارم از ویدیوهای طنز میاپلیز و فرشادسایلنت و ...

یا نگاه میکنم میبینم ای دل غافل نیم ساعته نشستم پای حرفای علی بندری یا دارم ویدیوهای مربوط به جنگ های تاریخی رو میبینم (برای مثال این ویدیو)

 

خلاصه که دنیاییه

دانشگاهیه

خدا باعث و بانیشو رحمت کنه

فیلترکنندگانش رو هم ... به راه راست هدایت کنه