یکی از چیزهایی که توی کارم بیشتر از همه خداروشکر میکنم که سر راهم قرار گرفت، آموزش بود.

هم توی تخصص و کارم کمکم میکنه هم توی ابعاد دیگه زندگیم...

 

وقتی کلاسی میذارم، جلسه مشاوره ای میذارم، وبیناری برگزار میکنم، ویدیویی ضبط میکنم و ... برای خودم اون مطلب خیلی عمیق تر نهادینه میشه

میشینه توی فکر و ذهنم

 

 

یا سوالاتی که پرسیده میشه

قشنگ تقاط ضعفم میاد جلوی چشمم

سوالاتی که پر تکرار هستن و جوابشون رو نمیدونم، نقاط ضعف خطرناکم هستن

سوالاتی که خیلی جزئی و تخصصی هستن و جوابشون رو نمیدونم، اونها رو اگر جواب داشته باشم یه سر و گردن از بقیه بالاترم

 

از اون طرف ارتباطات میسازه

اونم چه ارتباطاتی!

رفیق های واقعی

دوستی های به درد بخور

ادم هایی که اگر به برکت اموزش نبود صد سااااااال ارتباطمون شروع نمیشد

 

و چقدر دلم میسوزه میبینم ادم های دور و برم نمیرن این سمتی

هرچی که بلدی

هرچییییییییی که توی ذهن و دلت هست میطلبه ایجاد این ارتباط رو

 

یه پیج، یه سایت، یه فعالیت در پلتفرم صحیح (مثلا به نظرم بلاگ الان پلتفرم خوبی نیست ولی ویرگول خیلی خوبه به خاطر حضور افراد و ... میگم)

ویدیو بساز

صوت ضبط کن

بنویس

 

ثبت کن

به اشتراک بذار

آموزش بده

تجربه منتقل کن

ارتباط بساز

 

حیفه انصافا

مفت مفت از دستش میدیم خیلی هامون

حیفه