یادمه قبلا فکر میکردم:

چرا شیعه و سنی درگیر میشن؟

اون فرشته دوست داشتنی مهربون و در عین حال قاطع

اون نجات دهنده 

اون رهبر دوست داشتنی

اون همه ویژگی خوب، فرقش چیه اسمش چی باشه؟

 

میدونی چی میگم (چی میگفتم)؟

 

حالا شما هرچی میخوای صداش کن!

اسمش فرقی میکنه مگه؟

اون اخلاق، منش، رفتار، کاااااااااار هست که مهمه

 

اما...

اما خوب بعدا متوجه شدم که این حرف غلطه از بیخ

اگر یه کم خودم رو مرتبط بدونم با اون فرد

اگر یه کم عدالت رو در نظر بگیریم

میبینم نمیشه از اشتباهات به این بزرگی راحت رد شد و ...

 

حالا همه اینا رو گفتم که برسم به چی؟

درسته این تفکر برای اون حوزه مذهبی و تاریخی، به خاطر بی عدالتی ها و ... قابل پیاده سازی نیست

اما برای شخصیت های موفق چرا...

 

من میگم من با ایلان ماسک حال میکنم

ویدیوها و سخنرانی ها و مصاحبه هاش رو میبینم و جون میگیرم

با بیل گیتس، استیو جابز، جک ما و ...

هر وقت هم صحبت میشه یک عده میگن:

فلانی؟ اون یه دروغگوه شیاده!

 

باشه اقا اصلا باشه

من چه فرقی برام میکنه؟

من دارم اون جابز و ماسک و ... که توی ذهن خودم ساختم رو میبینم و ازش امید و انرژی میگیرم

اون اخلاق، منش، رفتار، کاااااااااار هست که مهمه