علاوه بر شروع یک چالش در راستای سلامتی شامل ورزش + یه رژیم کوچولو...

مجددا چالش های کاری خوبی هم شروع شده

ناراحت کننده و غصه دار نیست شکر خدا، خوبه...

 

اذیت کننده که هست

سختی خودش رو داره

چالشه دیگه بلاخره

ولی من راضیم و به نظرم میتونه باعث رشد بشه

رشدی که به نظرم میاد مدت هاست به شدت کند شده و اصلا از سرعتش راضی نیستم

 

فلذا زندگی رنگ و بوی معمول خودش رو گرفته دوباره

 

 

توی نوشتن این متن، یاد روزهایی افتادم که یه یادداشت دائم توی گوشیم جا به جا میشد

از این هفته به هفته بعد

از این ماه به ماه بعد

و نمیتونستم بهش برسم

و وقتی بهش رسیدم کلی خوشحال بودم و اینجا هم در موردش نوشتم

الان ولی برام عادی شده...

 

اون یادداشتی که در مورد رسیدن به "روز ایده آل" بود

روزی که توش ماکسیسمم ساعت کاریم کار میکنم و کمترین استراحت و تفریح رو دارم

در عین حال توش خوشحالم و پر انرژی

 

وقتی میگم ماکسیمم کار اصلا توی ذهنم یه تصویر ربات طور و خاکستری و ... نمیاد

اتفاقا برای من ماکسیمم کار همیشه خیلی رنگی رنگی و پر انرژی و پر افتخار بوده

زندگی برای من حداقل یعنی همین تلاش تا نهایت ممکن برای رسیدن به هدف ارزشمند

 

حالا هرکی هدف خودش رو داره

هدف خیلی مهمه ها... ولی به نظرم مسیرش مهمتره

حتی تلاش در راستای یک هدف بی ارزش، بهتر از تلاش نکردنه