یه استوری دیدم در مورد قابلیت تجدید نظر

قابلیت دور ریختن آموخته ها

قابلیت جایگزین کردن یک تفکر با تفکر دیگه...

 

کتاب خوندن خیلی خوبه ها

ولی به نظرم ویدیو دیدن یه جور دیگه مطلب رو بهت آموزش میده و منتقل میکنه

و به نظرم استوری و پست "درست" هم میتونه کنار اینا یه سری خرده خرده آموزش و افکار مفید داشته باشه...

 

حالا اینو ولش کن

در مورد قابلیت تجدید نظر

یکی از افتخارام توی زندگیم این بوده که این کار رو بارها انجام دادم

بارها تجدید نظر کردم و یک تفکر رو کامل گذاشتم کنار

نمیدونم تجدید نظر بعدی چیه

ولی اگر اونی که حدس میزنم باشه خیلی بزرگ و ترسناکه

 

دفعات پیش که خیلی به خوبی و خوشی پیش رفت و الان از اون تغییر فکر و دور انداختن فکر قبلی خیلی راضیم

 

یه یادداشت دارم توی گوشیم که ماهی 2-3 بار بهش سر میزنم

توش چیزایی رو که براش خداروشکر میکنم رو نوشتم و گاها بهش گزینه ای اضافه میکنم

یکی از گزینه هاش همین قابلیت تجدید نظر هست

خداروشکر میکنم که دارمش

امیدوارم خیلی عضله اش توی مغزم قوی تر بشه

و برای همه ارزو میکنمش