توی اوج عصبانیت و ناراحتی و ناامیدی و مرحله پذیرش شکست، برای اولین بار در چندسال اخیر رفتم باشگاه

همونجا یه اپلیکیشن تمرین های اب کردن شکم هم نصب کردم که تمرینم خیلی هم رو هوا نباشه

 

از زمانی که تصمیم گرفتم برم باشگاه هم هدفم رو این گذاشتم که میخوام برم ورزش کنم

همین

نه شکم نه وزن نه هیچی

هدف اصلی نذارم که یه کار به کارای تو ذهنم اضافه نشه

میرم یه ورزشی میکنم اگر شکمم اب شد که دیگه چه بهتر نشدم نشد

 

خلاصه رفتم باشگاه و اپ رو نصب کردم و تمرین ها رو انجام دادم

دیدم خیلی زود تموم شد

بعدشم همینجوری چرخیدم

دوچرخه و تردمیل و وزنه های مختلف همینجوری عشقی

 

قبلا جرات نمیکردم

وزنم کم بود و خونده بودم بی برنامه کار کنی وزنت کمتر هم میشه

الان دیگه نگرانی نداشتم و البته هدفی هم نداشتم برای همین هرکاری دلم میخواست میکردم

 

دو روز گذشته به خاطر برنامه های کاریم نتونستم ورزش کنم

اپلیکیشنش پیام داده 50% افراد سه روز هم به برنامه پایبند نمیمونن، تو هم یکی از اونایی؟

شرمنده ام کرد لعنتی

من که از قبلم برنامه داشتم امشب برم

ولی خوب الان دیگه بمیرمم امشب میرم که این جزو اون 50 درصد نباشم

جزو اون سی چهل درصدی که حداقل 3 روز رو دووم میارن بعد ول میکنن باشم لااقل