یه عالمه حرف تو دلمه

خرده خرده

بگم اینجا یه کمشو...

 

***

 

دلم یه عالمه واسه مسجد رفتن تنگ شده

از بعد کرونا فکر کنم یکی دوبار رفتم

حرم رفتیم البته

ولی مسجد برم

تنهایی

بشیم فک کنم

یه نیم ساعت باشم...

مسجدا هم بازه ها

مشکل از تنبلی و حماقته

تمام

 

***

 

دیدم یه سری جاها نوشته بودن که باید تک به تک با کسانی که میگن "رای بی رای" بحث کنیم و متقاعدشون کنیم

گفتم اخه طرفدارای نظام هم فکر نمیکنم توی وضعیت فعلی حاضر باشن توی همچین بحثی که از پیش باختن وارد بشن و خودشون این رو متوجه میشن

اشتباه میکردم

بعضی هاشون متوجه نشده بودن

 

توی چند روز گذشته با چندین نفر توی دایرکت و کامنت و ... بحث داشتم

از اینکه شما معتقد و مسلمونی چرا به امام زمان (نمیدونم منظورشون امام زمان ما هست یا امام زمان خودشون) پشت میکنی بگیر...

تا اینکه رای ندادن یعنی انفعال و اگر اعتراض هم دارید این راهش نیست

 

هم باورم نمیشد این همه طرفدار داره نظام

هم باورم نمیشد اینقدر دست خالی بیان جلو

یه ربع بحث برای تبدیل شدن بحث به بلاک و فحش توسط دوستان کافیه!

 

کافیه دوتا جنایت از نظام رو کنی

سریع بحث رو میبرن یا سمت اینکه همه جا دنیا جنایت میکنن حکومتا چیه میگه (تا دو دقیقه پیش حکومت عدل علی بودنا! یهو مقایسه میکنن خودشون رو با امریکای چیز خور و چین کمونیست و ...)

یا میبرن سمت وظیفه دینی و اصلاح و ...

ما زورمون رو واسه اصلاح زدیم

شما بفرمائید اصلاح کنید

بدون ما

و رای ما

موفق باشید

 

***

 

دوحالت بیشتر نداره که

یا من و امثال من درست میگیم و این نظام درست بشو نیست

که خوب رئیس جمهوری بعدی، اقای رئیسی میان روی کار و برای همه ثابت میشه

خداروشکر که بهونه هایی مثل تحریم و فشار بیرونی و ... رو هم انشالله جرات نمیکنن روی زبون بیارن

توی این مناظرات که هرچی به دولت مزخرف فعلی گیر دادن، اشاره ای به تحریم و اینا نکردن

ایشالا توی دوره خودشون هم نمیکنن و اینا بهونه اشون نخواهد بود 

 

خدارو چه دیدی

شایدم واقعا مشکل از رئیس جمهور بود

رئیسی هم نیاد جلیلی هم همینقدر انقلابی و ولایی و گل و پسر گل نظامه

مجلسم که "اقا" فرمودن انقلابیه

خود اقام که اقاست، هیچی

سپاه و نیروانتظامی و ارتش و ... هم که زیرنظر اقاس اونا هم که مدینه فاضله ان

دیگه چی میمونه سر راهشون؟

هیچی

 

یهو دیدی زد و مملکت اباد شد جدا

ما هشت سال( نه چهار سال که همه چهارسال اولشون تا الان خوب بوده) صبر میکنیم ببینیم کدوم یکی از این دو تا گل پسر میان بالا و سوئیس و ژاپن اسلامی رو تحویلمون میدن

ما هم دست بوسشون میشیم و براشون اسفند دود میکنیم