یه نعمتی که من توی زندگیم دارم، اینه که خوابام به شدت واقعی هست

یعنی وقتی خوابم برام اینطوری نیست که مثلا دارم فیلم میبینم

غیر واقعی و ... باشه

نه، حس و حالش 100% واقعیه

 

دیشبم همین شد

چندتا خواب خیلی بد دیدیم

یکیش توی یه فروشگاه بودیم 

زلزله اومد

قشنگ یه 10 ثانیه ای درگیر این داستان بودیم

حالا تو واقعیت زلزله که چند وقت پیش اومد من خیلی ذهنم طرف مرگ نرفت

ترسیده بودم ولی فکر نمیکردم قرار هست بمیرم

اما توی خوابم انگار میدونستم قرار هست سر این ماجرا بمیرم

حس و حال و فکرای آخرین لحظات برام خیلی جالب بود

از توی همین فکرا و حس ها:

 

فهمیدم حسم به داداشم خیلی صمیمیتر و عمیق تر از چیزی هست که تا الان فکر میکردم

فهمیدم لحظات قبل مرگ به کارهای بدی که کردم فکر نمیکنم، کارهای خوبی که نکردم فکر میکنم!

 

قبلا شنیده بودم که ادمها قبل از مرگ به کارهایی که نکردن فکر میکنن

حالا نمیدونم این تجربه ثانیه های قبل از مرگ نمیدونم چقدر با واقعیت تطابق داره ولی به هر حال تجربه جالبی بود

 

میخوام بهش اعتماد کنم و بیشتر از جبران کارهای بد به انجام کارهای خوب فکر کنم و تمرکز رو بیشتر کنم