باورتون میشه؟!

خوابم دیدم!!!!

به کی قسم بخورم اخه :-D

مگه میشه؟

 

ساعت 18 کلاس انلاین بود و من هم طبق معمول وب کم روشن نکرده بودم

ساعت 5 صبح پاشده بودم و تقریبا یه کله تا الان داشتم کار میکردم و جلسه داشتم و ...

ناهار چیزبرگر خورده بودم که ظاهرا ارزش غذاییش خیلی پایین بود که به این وضع انداختم

 

سر وبینار، داشتم توضیح میدادم و چون وب کم روشن نبود چشام رو بستم

یه لحظه در حین حرف زدن رفتم...

به خودم که اومدم نمیدونستم کلمه اخرم چی بوده که درست جمله ام رو تموم کنم!

 

خودمو جمع و جور کردم و صحبت رو با هر بدبختی بود جمع کردم

دوباره همینجوری شد

و دوباره

 

 

و وحشتناک ترین بخشش میدونی چی بود؟

یه بارش خواب دیدم

الان ویدیو کلاس رو دانلود کردم داشتم میدیدم

 

خوابی که دیدم 4-5 ثانیه بود

الان که ویدیو کلاس رو دیدم  فهمیدم که کلا یه لحظه (شاید یه دهم ثانیه) طول کشیده

اصلا جمله ام قطع نشده بود

 

خواب دیدم رفتم نون بگیرم طرف نونی که گذاشت جلوم سوخته بود

ولی توی خواب نون به جای سوخته طلایی شده بود

گفتم اینجوری که تو میکنی که نونا "خیلی هم طلایی میشه"

 

داشتم ویدیو رو میدیم

گفتم:

جریمه میکنه منو و میگه اقا تو  فلان سایتی هستی که فلان تخلف رو انجام دادی که "خیلی هم طلایی میشه"

 

:-))

ویدیو اون لحظه متفاوت از زندگیم رو هم میتونید از اینجا دانلود کنید و ببینید:

http://s13.picofile.com/file/8398432242/InShot_20200528_084901870.mp4.html

دهنتو سرویس این چی بود دیگه اخه

 

 

 

دیگه سریع به خودم اومدم و سعی کردم بگم که منظورم از طلایی میشه این بوده که خیلی داستان میشه :-D

چه ربطی داره اخه

 

خدایا بازم شکرت جمع شد قضیه

خدایا شکرت که نمردیم و تجربه مشابه مستی رو هم داشتیم

از رفتار بیرونیشون که توی فیلم ها دیدم، اگر سگ مست نکرده باشی تو همین مایه ها میشه ظاهرا :-D