هرچی سعی میکنم حداقل روی پست های مربوط به نجفی ، تهدیدات پرزیدنت ترامپ ، سخنرانی های اخیر رهبری ، تحلیل ها و تحقیر ها و تجیل ها و ... وایسم ، اصلا نمیشه


اصلا اهمیتی ندارن


شدن مثل سریال های تلوزیون

شاید دفعه اول یه کم جلب نظر کنه

دفعه دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم...

بسه دیگه


بذارید زنجانی اعدام بشه حالا

بعد نجفی


بذارید اول نماینده سراوان ، مشایی ، داداشای عراقچی ، اقوام باقی ورزا فعلی و اسبق ، مهناز افشار و شوهرش و ... حل و فصل بشن اول

هروقت جوری حل و فصل شدن که یه تغییری دیدیم

یه نتیجه ای داد

اون وقت بقیه اش رو دنبال میکنم


دلفک بازی شده

تکراری شده

حتی جذابم نیست دیگه


اشتباه نشه

نمیگم کار کی بوده و کی نبوده

اصلا نمیدونم

اصلا من کی باشم که بخوام تحلیل کنم این مسائلو


من فقط میگم خسته کننده و تکراری شدن

اصلا فرض کنیم کار خداست

هیچ کس جز خدا توی این به ترتیب شوک دادنها مقصر نیست

اوکی


دیگه خسته شدم از این حکمت حتی

ولش کنید بابا


از وقتی ما پامون رو توی بازار گذاشتیم هر سال ملت میگن امسال خیلی بده

امسال کار و کاسبی کساده

خدا بیامرزه خاتمی رو ، دوران اون خوب بود

خدا بیامرزه احمدی نژار رو ، دوران اون خوب بود (به جان خودم این رو هم حتی شنیدم)

5 سال دیگه هم میگن خدا بیامرزه روحانی رو ، دوران اون خوب بود 


قشنگ یادمه وقتی احمدی نژاد روی کار بود گفتم یعنی وقتی بگه ، بعضی ها میگن دورا اون خوب بود؟

اون موقع ها 4-5 سال دیگه به نظرم خیلی طولانی میومد

اما الان همین دیروز بود انگار

که کسی که چند وقت پیش ازش شنیدم میگفت خدا لعنت کنه احمدی نژادو ، داشت میگفت دوران احمدی نژاد خوب بود خدا لعنت کنه روحانی رو


اگه من بخوام لعنت کنم ، میگم خدا لعنت کنه کسی رو که با 30 -40 سال سن هنوز اینقدر خره

والسلام