سلام

من در هفته های گذشته کارهام رو نوشتم

مثل همون هایی که منتشرکردم

ولی اینبار منتشر نکردم

پس بدونید که مهمید

حتی نظرتون هم مهمه

حتی...


به تسامح وبی استواری کاری انجام کردن یا کلامی را گفتن (همون معنی "باری به هر جهت" توی لغت نامه بود :-D)


این بار هم یک پست برای خودم میسازم

برای ماه رمضان و در پایان ماه منتشر میکنم به امید خدا


برای من این ماه (که از نظر کاریِ من 30 روز هست) خیلی خیلی ویژه است

30 روز توی خونه هستم و خواب و بیدارم چپه میشه

و این فرصت مناسبیه تا با کمترین حجم از مزاحمت های تلفنی و سوال پرسیدن های رو مخ ، بتونم روی کارهام متمرکز بشم

همین که محیط کاریم هم داره عوض میشه به نظر موثره


کلی آموزش خوب دارم که ببینم

یک کلاس جامع دارم که باید آموزش بدم (وبینارهای شب های ماه رمضان ساعت 20:30 تا 22:30)

یک پروژه جدید که باید سرو سامون بدم

یک سری سایت ساده که باید طراحی کنم

یک عالمه محتوا که باید بنویسم و تولید کنم

و کلی برنامه ریزی عملی و راهبردی که باید روشون وقت بذارم


ماه پر خیر و برکتی به نظر میاد

خداروشکر

امیدوارم قدرش رو بدونم