این از هفته گذشته...

روزهایی که نوشتم

دلم میخواد برای هفته اینده ، بعد از نوشتنش ، بیام بشینم و آنالیز هم بکنم

بیشترین کار چی بوده ، کمترین کار چی بوده ،‌بیشترین ارزش رو چی داشته؟

فعلا ترجیح میدم اروم اروم به سیستم جدید عادت کنم

چون دارم خرج هارو هم خیلی دقیق مینویسم که اینم خودش تغییر خیلی خوبیه برام


خلاصه که خداروشکر

خوب بود هفته گذشته

و امیدوارم هفته پیش رو خیلی خیلی بهتر باشه

فکر میکنم حجم کاری یه مقدار زیادی بالا باشه توی این هفته

امیدوارم هفته اینده روال بشه کارا...




اینم از نوشته هایی که در طول هفته تقریبا هر روز نوشتم:


337:

ساعت 10 کار رو شروع میکنم

پاسخگویی به سوالات سایت (10 دقیقه)

30 موضوع دیگه برای آمادکی دیجیتال (140 دقیقه)

طرح های تبلیغات دوره وبینار ماه رمضان (40 دقیقه)

ناهار (20 دقیقه)

جواب دادن به پیام ها + شروع ساخت کلاس ماه رمضان (40 دقیقه)

به سمت کلاس ایشالا تا 8 شب (5 ساعت و نیم)



338: (هشت ساعت و نیم کار مفید)

شروع کار از 8:15 دقیقه صبح

گزارش ابزار مارکت + ولیمه (15 دقیقه)

جواب صدیف+پیگیر لینک مرادی (5 دقیقه)

بررسی پلازا (75 دقیقه)

کامنت های سایت (15 دقیقه)

کارهای ونوس (30 دقیقه)

گزارش بوتراب (15 دقیقه)

تولید محتوا مدیران (90 دقیقه) آخرم دستم خورد نصف زحمتم ترکید :-/

ریپورتاژ همیار وردپرس برای ایران هاست (5 دقیقه)

مرور طرح های اموزشیم و انجام یک سری (30 دقیقه)

سرفصل های کلاس با ایدین داریان (30 دقیقه)

تحقیقات نیازصنعت (40 دقیقه)

ساعت 16 رفتم یعنی 8 ساعت تیوان بودم و حدود 6 ساعت کار کردم

البته یک سری جلسه وسط کار داشتیم که خودش فک میکنم 30 دقیقه ای وقت گرفت و یه مقدار هم تایم ها رو بعضا کم حساب کردم

الان هم میرم جلسه به مدت 2 ساعت و نیم تا حدود 8 شب جلسه دارم به امید خدا


339:

کار از ساعت 9:00 شروع شد

صحبت در مورد آکادمی (5 دقیقه)

ساخت qr code بروشور (25 دقیقه)

اصلاح و انتشار محتوا سه شنبه (50 دقیقه)

ارسال حاصل کار بچه ها به پیج اینستاگرام(30 دقیقه)

فایل صوتی «دوره سئو» یا «کوچینگ سئو»(20 دقیقه)

کلمات کلیدی تورال (70 دقیقه)

کلمات کلیدی رومبلی (50 دقیقه)

ایرادات سئو ققنوس (20 دقیقه)

30 دقیقه ناهار و دوباره شروع کارها

تکمیل پروپوزال آهن (30 دقیقه)

کلمات کلیدی مطالعه شریف (20 دقیقه)

پلن آکادمی دیجیتال مارکتینگ ( 20 دقیقه)

کلمات کلیدی زبان (80 دقیقه)

ساعت 18:00 هست و من سر جمع از 9:00 تا الان 9 ساعت هست که سرکارم وهفت ساعت و نیم کار کردم! فک میکردم بیشتر کار کرده باشم... استراحتی نکردم که :-| وقتی بی برنامه استراحت میکنی اینجوری میشه ها ... :-/

اتمام کلمات آهن+تلگرام و اینستاگرام (90 دقیه )

ساعت 19:40 ، آماده بشیم بریم خونه :-)


340:

جلسه با اسلامی (15 دقیقه)

تعریف تسک پروپوزال آهن و استریمفا و اسلامی (110 دقیقه + )

پاسخ به بک لینک های تسکولو + لینک و ریپورتاژ الوهیمی (60 دقیقه)

تعریف ایمیل دوره (15 دقیقه)


341 : 

جلسه صبح + بعضی کامنت ها و پیگیری ها (1 ساعت)

****از حدود ساعت 10 شروع کردم و الان 11:20 هست ، بریم برای شروع اصلی کار

پیگیری کارهای تسکولو (15 دقیقه)

جلسه سایت فروش آهن آلات (60 دقیقه)

بررسی مجدد برنامه قبلی کلاس 5 شنبه + اجرای کارهای امروزش مثل ایمیل کلاس 5شنبه(40 دقیقه)

امشب یک پست صوتی در مورد هدیه این دوره + ویژگی های دوره بذارم و با متنش بذارم توی اینستاگرام (تمام این هفته بچه ها رو ترور کنم با استوری و لایو و صوت و ...)+ بخش های جدید از آموزش ها رو بذارم به طور رایگان + این دوره بگم که کار رو با تمرین بیشتر پیش میبریم

پاسخ دهی به تلگرام (30 دقیقه)

تکمیل محتوا سه شنبه + جلسه (270)

نوشتن برنامه با ایدین داریان که از دیروز موند (1 ساعت)