کارهای این دو روز گذشته رو یادداشت کردم تا به امید خدا دیگه این قضیه رو یادداشت کنم

نتیجه اینکه وقتی ادم یادداشت میکنه ، کارهای چرت و پرت کم میشه ، بعد اینقدر حجم کارهای انجامی بالا میره که من به شخصه سر درد گرفتم :-D

فک کن...

منی که علاقه دارما

من سردرد گرفتم

خلاصه که کارهاتون رو اینجوری ریز به ریز یادداشت نکنید خیلی خوبه لعنتی :-D



344: حدود 7 ساعت کار مفید

جلسه با پروژهش (حدود 3 ساعت)

جلسه با بچه های سرخابی (1 ساعت)

مشکلات لینک های زرین پال صفحه خرید بک لینک (پیگیری رو شروع کردم با تیکت ،‌ 5 دقیقه هم نشد)

صفحه اصلی ادبا (20 دقیقه)

پاسخگویی به کامنت ها (1 ساعت)

پاسخگویی به سوالات تلگرام (20 دقیقه)

بک لنیک های رحیمی (15 دقیقه)

بررسی سایت جدید مشتری ( 30 دقیقه )



343: حدود 6 ساعت کار ثبت شده + یک ساعت کارای دیگه = 7 ساعت کار مفید

در حین انجام بعضی کارهای زیر ، حدود 2 ساعت از فایل های صوتی آموزش سیستم سازی رو هم گوش دادم و یادداشت کردم

چک کردن ایرادات نمابرگ و ادبا که سئو شده است و قالب و سئو سایت (15 دقیقه)

بررسی سایت ها که خانم هاشمی گفت (40 دقیقه)

بررسی دومین سری سایت ها که خانم هاشمی گفت (40 دقیقه)

محتوا شنبه مدیران سایت (180 دقیقه)

دیدن ویدیو میلاد و پیگیری لندینگ پیج + ارسال صفحه خدمات سئو برای (20 دقیقه)

اطلاع رسانی های کلاس (انجام شد)

دادن برنامه کلی فرزین (15 دقیقه)

انتقال صحبت های دکتریزدی (15 دقیقه)

تمرین با Ahref و خروجی (30 دقیقه)