یه سری جمله ها هم تا مغز استخون ادم پیش میره

شاید لحظه اش مهم باشه

چه زمانی ، توی چه حالی ، توی چه وضعیتی ، با چه پیشینه فکری و به چه شکلی پیام رو دریافت کنی

به هر حال خیلی تا عمق وجود من فرو رفت این حرف





نوشته بود 3 تفریح توی زندگیت داشته باش

یک تفریح که برات پول بسازه

یک تفریح که برات بدن سالم و روی فرم بیاره

یکیش هم روحت رو تغذیه کنه




بی نظیر نیست؟

احساس میکنم باید حتما 50 سالم میشد تا خودم به این نتیجه برسم

بعد از خوندن این عبارت ، احساس میکنم یه فرصت مجدد زندگی گرفتم




تصور کن...

یه چیز روتین

مثل چک کردن اینستاگرام ، ایمیل ،‌تلگرام...

مثل سر زدن به بعضی بازی ها...

مثل راه رفتن ، غذا خوردن ، برای بعضی ها رانندگی کردن ، برای بعضی ها نماز خوندن


روتین و روال

اصلا خودتم نمیفهمی داری چیکار میکنی

خیلی شیک و راحت و ساده برای خودش میره جلو

دیگه نیازی نیست براش برنامه بریزی ، فکر کنی و انرژی بذاری

همینجوری شیک و مجلسی میری جلو و تمام! کارا خودش انجام میشه

تو فقط برای رشد بیشتر‌، برنامه های تازه ،‌ تفریح و گردش ،حل چالش ها و ... برنامه میریزی فکر میکنی

و سلامتی و حس درونی و پول خوب (به ترتیب الویتش از نظر خودم نوشتم) خودش هلو بپر تو گلو میاد سمتت...

عالیه واقعا




خیلی خوب میشه اگر بتونم عملیش کنم

این «اگر» که میگم هم صرفا از روی عادته ، وگرنه معلومه که میتونم