به شدت معتقدم که یکی از بهترین افرادی که به هر آدمی میتونه مشاوره بده ،‌خودش اون ادمه است...

معمولا وقتی مشکلات دیگران رو میبینیم ، نظرات و راهکارهای خوبی برای حلش به ذهنمون میرسه
وقتی موقعیت های خوبشون رو میبینیم هم همینطور...
حالا گاهی اوقات به زبون میاریم و گاهی نمیاریم
ولی اون فکره هست

من از همین قضیه استفاده کردم و گاهی اوقات میشینم و به خودم مشاوره میدم
و خدا میدونه که چه راهکارهای عالی و نکات خوبی از توش در میاد
دقیقا حس میکنم یه مشاوره گرون قیمت رفتم

از این چهت گرون قیمت هست که جناب مشاور ، بدون اینکه بخوام دو ساعت یه چیز رو بهش تفهیم کنم تا ته قضیه رو میخونه
قضاوت بیجا نمیکنه
دقیقا میفهمه اون لحظه خاص که فلان تصمیم رو گرفتم دلیلم چی بوده و لازم نیست من دوساعت آسمون ریسمون ببافم
میدونی؟ خیلی خوبه از این جهتا

امروز میخوام بشینم یه مشاوره به خودم بدم ببینم چطوری میشه اوضاع رو بهتر کرد
دیشب که از خونه پسرعموم بر میگشتیم و توی ترافیک بودم ، فکر میکردم یعنی واقعا دغدغه های من باید اینجوری باشه؟
در این سطح؟
که مثلا فلان نیرو رو چطور مدیریت کنم؟ یا فلان کلاس رو چطور برگزار کنم؟

یه ذره زیادی کوچیک نیست؟؟؟؟
بهش فکر کردم و دیدم چرا واقعا کوچیکه و اگر یه ادمی کلی موفقیت در زمینه ها کاری به دست اورده باشه قاعدتا دغدغه هاش اینا نیست

به همین دلیل ، در قدم اول میخوام یه مشاوره شخصی به خودم بدم
و در قدم دوم میخوام یه چندجا صحبت کنم و مشاوره برم پیش افرادی که خیلی از من جلو ترن
و در قدم سوم هم میخوام یکی دوتا آموزش خفن و مرتبط که قبلا خریدم رو بشینم کامل ببینم (و حتی بعضا دوباره ببینم) تا بتونم بر مشکلات فائق بیام (بله درست حدس زدید فائق رو هم سرچ کردم)

خلاصه که امروز روز مشاوره است
روز مشاوره روزمهمیست
برای همین ارزش ثبت در وبلاگ رو داشت
هرچند وبلاگ چای مهمی نیست!
جای خالی کردن فکرهاست
و تمام

و البته خداروشکر