این سطح از تغییر درونم شگفت انگیزه

هی مینویسم ، هی منتشر نمیکنم

چرا؟

چون خوب نیست!

الله اکبر

وبلاگ خودمه اقا خوب نباشه اصن

نمیفهمم این چه افکار مزخرفیه که داره بر من مستولی میابه

خدا شاهده رفتم مستولی رو سرچ کردم درست نوشته باشم!!

پناه میبرم به خدا


حالا نه اینکه این پست خوب باشه

ولی خوب دیگه مثل قبل از راحت نوشتن لذت نمیبرم انگار

یه کرم کوچک و موذی ته مغزم اذیتم میکنه که نمیذاره یه خط یه خط پست منتشر کنم


عجیب واقعا

بگذریم...


کتاب ساعت ساز نابینا اینقدر حرفاش تکراری شده که به زور میخوام دو فصل دیگه اش رو بخونم و برم یه کتاب اعتقادی دیگه رو شروع کنم

به شدت ضعف توی تفکر سیستمی و درک و چینش استراتژی رو توی زندگیم حس میکنم ، به خصوص توی کارم

شاید بعد ساعت ساز یه کتاب در رابطه با شطرنج بخونم

کتاب هنر جنگ خیلی حس خوبی بهم داد و تا تهش رو خوندم

یه کتاب توی این مایه ها هم میخوام


کارا خوبه ، ولی میتونه بهتر باشه

سعیم رو میکنم ، ولی میتونم بیشتر بکنم

فکرای خوب و انرژی مثبت بهم میدید ، ولی بیشترم میتونید بدید :-/

بدید آقا ، تموم نمیشه

یه لبخند حتی :-)


با تشکر از شما و خدا