اول درخوست کمک:

اگر کتاب خوبی میشناسید که به زیبایی وجود خدارو رد میکنه

 و اگر کتاب خوبی میشناسید که به زیبایی وجود خدارو اثبات میکنه

بهم لطف میکنید اگر معرفیشون کنید

حالا که دارید زحمت میکشید ، در حد کتاب هایی که به کودکان پیشنهاد میشه نباشه دیگه لطفا ، یه چهارتا نکته و فکت جدید و خوب داشته باشه

روحانی خوب خودم میشناسم

ولی اگر آتئیست منطقی میشناسید هم میتونه کمک کنه

قدیما یه چندبار به سایت زندیق هم سر زدم ، ببینم میشه روش حساب کرد و ازش پرسید یا نه




حالا بریم سراغ بقیه متن :

نیاز بود دوباره برنامه روزانه ام رو بنویسم

همیشه نیاز هست هر از چندگاهی ادم سیستم زندگیش رو رفرش کنه

ارزوم بود که به "منه آرمانی" برسم که رسیدم و الان در اکثر روزها شده روال عادی زندگیم

یه امینی که تفریحش ، بازیش ، کارش ، رشدش ، مطالعه اش سر جاش باشه


نیم نگاهی هم به برگه "حالا که وقتش هست" دارم و حواسم بهش هست...

به موقعش انجامش میدم ، کلی تفریح دیگه هم توی ذهنم بود که ننوشته بودم و توی این مدت انجام دادم خوب


توی این فکر بودم که تقریبا به هدف دو ساله ام رسیدم

هدفی گذاشته بودم که تا عید امسال بهش برسم ، و تقریبا تا همین الان بهش رسیدم

تا دو ماه دیگه احتمالا ردش کنم 


یک هدف برای سال اینده خودم گذشاتم پیشاپیش

رسیدن به 12 هزار دلار در یک سال...

خیلی وقته فکر درامد دلاریم ولی حرکت چشمگیر و راضی کننده (از دید خودم) نداشتم

از همین الان میخوام برم و شرایط هدف سال جدید رو فراهم کنم ، آموزش های لازم رو ببینم ، ارتباطات مورد نیاز رو فراهم کنم و ...


در کنار تمام مباحث بالا نیازهای روحی زیادی دارم

نیاز شدید به یک مسجد درست و حسابی یا حس خوبش

نیاز به مرتب کردن کارها (این تقریبا انجام شده است)

باید در لحظه کار کنم و ببینم همین الان چیکار میتونم بکنم


اکانت متمم رو خریدم که مقالات خوبش رو بخونم باید اون رو هم جلو ببرم مخصوصا بحث های مربوط به مدیریت رو واقعا احساس نیاز میکنم 


قدیما که اینجوری درگیر کارهای مشخصی نبودم ، کلی ایده میدادم که بعضی هاش واقعا عالی و بی نظیر بود

این روزا که درگیر کارم ... خوب فقط درگیر کارم دیگه

ذهنم ازاد نیست که ایده های خوب خوب بده 

باید بشینم پای بررسی بعضی ایده های قدیمی

اون موقع فرصت فکر داشتم ، الان فرصت عمل ... خیلی هم عالی


بیشتر از همه اینا هم نیاز به خوندم و مطالعه در حوزه توحید دارم