جدیدا وقتی میام تیوان احساس میکنم اومدم حوزه علمیه خواهران...


یه چندتا تیم اضافه شدن به تیم های تیوان

شایدم یه تیمن 

اگر یه تیم هستن خیلین

خلاصه اینا یه 10 نفری هستن و همه از دم خانم های چادرین


حالا اینا که خوبه

اون یکی شعبه تیوان ، سمت نوبنیاد هست

اونجا هم یکی دو تا تیم اینجوری هستن ظاهرا

بعد اونور تیم دیگه ای نیست ، فقط اینان

من نرفتم اونجا ولی بچه ها میگن میریم اونجا بو گلاب هم میاد

یعنی دیگه خود مسجده


از این بابت خیلی خوشحالم

همیشه اون ته ته دلم حرص میخوردم

از یه طرف خوشحال بودم که به هرحال ، باهر عقیده ای خانم های هستن که دارم کار و تلاش هم میکنن و رشد میکنن

دارن سالم توی محیط های کاری فعالیت میکنن

با احترام کافی از سمت اقایون (چیزی که به چشم میدیدم)

اما حرص هم میخوردم که چرا محض رضای خدا یکیشون چادری نیست

این تیمه (یا تیما) این قضیه رو کلا حل کرد

ببینیم توی عمل چطور پیش میرن


ولی انصافا یه گادری دارن که نمیشه بفهمیم کار تیمشون چیه لااقل :-D