امشب یکی از بدترین کلاس های عمرم رو برگذار کردم

وقتم کم بود و سطح کلاس بسیار متفاوت

تا میومدم مبتدی بگم یه سری ها شاکی میشدن

تا میومدم حرفه ای بگم یه سری ها شاکی میشدن که ما نمیفهمیم


اروم حرف میزدن یه سری میگفتن سریعتر بگو و برو

تند میگفتم یه سری میگفتن چی میگی یه ذره اروم بگو


خودمم اماده نبودم

نتیجه اینکه کلاس حس بدی داشت برام و چندنفر هم ناراضی بودن


اهان راستی ، اینم بگم که کلاس دو تا مدرس داشت

نصفش من بودم و نصفش یکی دیگه


اخر کلاس یکی که داشت از کلاس میرفت گفت " تبریک میگم ، هرجا میری مثل الماس میدرخشی"

به حدی از کلاس ناراضی بودم که نمیتونستم راست میگه یا داره تیکه میندازه؟!


بعد دیدم نه ، مثل اینکه راست گفته

ظاهرا به تعداد ناراضی ها ، راضی داشتیم

خوشجالم شدم از راضی بودن یه عده و ناراحت از خودم ، به خاطر نارضایتی یه عده دیگه


برای من عادی نیست

اکثرا کلاس هام با رضایت 100 در 100 برگزار میشه

به طور کامل و بدون هیچ نارضایتی کمی حتی

بماند که از پادگان اومده بودم و خسته و کوفته و با چشمانی که از کم خوابی میسوخت ، داشتم کلاسی رو برداشت میکردم که ناراضی "هم" توش بود


بعد که رسیدم خونه این پست خورشید رو خوندم

گفته بود نظرتون رو در مورد پستهام بگید

نظرم رو مفصلا تایپ کردم بدون خوندن کامنت دیگران

حرفم کلا این بود که راحت باش ، اینقدر ادبی نباش و...


بعدش کامنت های بقیه رو خوندم

دقیقا یه نفر نوشته بود چقدر بالغانه مینویسی

چقدر خوبه که اینجوری و ...


182 درجه مخالف من

طبق معمول همیشه که سعی میکنم خودمو بذارم جای دیگران (وقتی قضاوت میکنم ، وقتی داستان میخونم ، وقتی جک میخونم حتی گاها! )اینبارم خودمو گذاشتم جای خورشید

خورشید باید الان چیکار کنه ؟ یا اگر من جای خورشید بودم چیکار میکردم؟


دیدم من جای خورشیدم

من همین الانشم وضعیتم همینه 

بین دو گروه شدیدامخالف هم گیر کردم


اصلا و به هیچ وجه اینجوری نشد که توی فکر عمیق فرو برم!

سریع جواب اومد توی ذهنم

معلومه دیگه

یه راه حل سه مرحله ای داره


اول اینکه ببین کجاها ایراد هست و برطرف کن

دوم اینکه سبکت رو ادامه بده و ارز کسایی که خوششون نمیاد تشکر کن که بهت لطف داشتن و اطلاع بده که قراره از این به بعد به این دلایل به سبک مورد علاقه خودت پیش بری

سوم اینکه با کسایی که ازت خوششون میاد حال کن

باهاشون حرف بزن ، وبلاگ هاشون رو بخون و بذار وبلاگت رو که میخونن لذت ببرن

کیف کن و لذت ببر



بازم حرف میتونم بزنم در این زمینه ، ولی خسته ام

کلیت حرف  رو گفتم