لعنتیییییییییی

ساعت 8 صبحه و من دارم لوشک میخورم

قبلشم آب خوردم

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآب

لامصب خیلی احساس خلاف بودن میکنم

مدت ها بود از این کارا نکرده بودم :-D


***


توی این مدت که من نرفتم سر کار و از خونه کارا رو میکردم ، از تیوان رفتیم ، به سریر وارد شدیم ، از سریر رفتیم و بعد از مدتی اواره خیابونا بودن دوباره به تیوان بر گشتیم

دلیلشم یه مشت قوانین مسخره و من درآوردی این شرکتها هست که میگن شماها از حالت استارت آپ در اومدید و باید برید جا بپیرید

مفته مگه؟ حاجی من برای یه جای خیلی معمولی باید حداثل 4 تومن در ماه بذارم کنار ، جنگه مگه

خداروشکر دوباره به تیوان برگشتیم


***


هولدن کمک کرد کارتونه عزیز دلم رو پیدا کردم

نشستم چند قسمت رو دیدم و عشق کردم 

راستش رو بخواید

همون روزی که پست رو منتشر کردم ، گفتم الان کسی پیداش نمیکنه که (با توجه به مدتها جستجوی قبلی خودم و پرسیدن از همه دور و بری هام بجز بچه های وبلاگ)

برای همین در نظر گرفتم که بیان مسابقه اش کنم

بگم هرکی پیدا کنه ، من از طرفش مثلا 300 هزار تومن میدم به یک نیازمند

ظهر اومدم دیدم پیدا شده :-| :-D

به هر حال میخوام در اینده یه مسابقه اینجوری ترتیب بدم ببینم استقبال چجوریه


درضمن گفته بودم دنبال چندتا بازی هم هستم ، اونا هم دوتاش پیدا  شد


***


یه ماجرای تلخ و مسخره سه شنبه اتفاق افتاد که واقعا بهمم ریخت

توی پادگان

انقدر حسش بد بود و انقدر مسخره بود که اصلا دلم نمیخواد یاداوریش کنم

فقط بگم که به شکر خدا حس اشغالش رفع شد


***


اقا یعنی چی میگید ایران 1 -0 مراکش روبرد؟

مراکش 1- به 0 از ایران باخت

گل ملتو به اسم خودتون میزدنید چرا ؟

ما گل نزدیم که


***


بلاخره اسباب کشی ها داره تموم میشه

قسمتیش که به من مربوطه البته ، قسمتی که من میتونم کمک کنم

چیدمان که ادامه داره

بلاخره دارم وقت میکنم یه کم به کارام برسم


***


خونه جدید یه جوریه

احساس میکنم اومدیم مشهد مسافرت

خونه امون نیستا انگار

من شک دارم ما تا اخر تابستون اینجا بمونیم

نمیدونم چرا ، حسم جالب نیست ، احساس غریبی میکنم باهاش

احساس میکنم من اینجا جایی ندارم 

شاید هم رفع شد در اینده


***


89 شدا

این دهه چقدر خوب گذشت(حواسم به اون اتفاق بده نبود )

89 روز دیگه تا ازادی

89 روز تا رهایی از زندگی به سبک یک مجرم خلافکار

تا یک زندگی بدون بیگاری و کار مفت کردن برای بقیه

89 روز تا در اختیار گرفتن تمام 24 ساعتم برای خودم

89 روز تا کار در ازای پول نه در ازای باد هوا

89 روز تا زندگی مثل یک جوان 24 ساله در اکثر کشورهای دنیا


89 روز تا رهایی از نحس ترین و غیرمفیدترین و غیر مقدس ترین روز های عمرم

89 روز تا...