با سلام خدمت تمام دوستان عزیز

من جدی جدی سر یک مسئله نیاز به کمک دارم شدید

مدت هاست در تنهایی خودم و با تکیه به قدرت خودم دارم سعی میکنم حلش کنم

ساعت ها زیادی وقت برای حلش گذاشتم ولی متاسفانه حل نشده


قضیه از این قراره که چند چیز از بچگیم هست که یادم نمیاد

چند بازی و انیمیشن

از همه مهمترش هم همین کارتونه اس


یه کارتونی بود ، چهارپنج تا ربات یا شاید ادم با لباس های رباتی بودن که هر کدوم یک شمشیر خاصی داشتن

بعد اینا یه شعار داشتن "یکی برای همه ، همه برای یکی"

رئیس و فرد اصلیشون هم یادم نیست اونی بود که لباسش سفید بود یا اونی که رنگ لباسش زرد بود

یکیشون هم بود که شمشیرش مثل اره برقی بود که از بقیه هم گنده تر بود هیکیلش


خاطرات این کارتونه ، برام کنار خاطرات کارتون سونیک و سوباسا میاد بالا

حالا یا ارشیو مغزم به هم ریخته یا اینکه اینا توی یک بازه سنی من پخش میشدن


باور کنید کل یوتیوب رو زیر و رو کردم نتیجه نداد

به دوستان و آشنایان هم گفتم حتی

شایان گفت من میدونم و بهت میگم ، کلیخ وشحال شدم

بعد معلوم شد یه کارتونه دیگه رو میگفته که سه تا "سگ" تفنگ دار بودن با شعار یکی برای همه همه برای یکی :-|

بابا جان سگ نبودن

ادم یا ربات


ولی شماها امیدتون رو از دست ندید

مغزم داره سوراخ میشه انقدر بهش فکر کنم 

تلوزیون خودمون پخش میکردا

میخواستم از سروش(مسلما پیام رسان سروش رو نمیگم :-|) بپرسم حتی

نمیدونم کمک میکنن یا نه



بعد دیگه یکی دوتا بازی کامیپوتر هم هست که الویتشون از این پایینتره

فعلا برای ارامش مغزم توی بحث بازیها دارم سام مارجاجو نسخه پرسپولیس رو دانلود میکنم 

دوستم هم داره نسخه قدیمیه ولفنشتاین رو میگیره

خودمم بعضی شبا میشینم سوباسا توی یوتیوب میبینم


یه نوشته برای خودم جهت اینکه یادم نره: "بازی سگا که جادوگره جاروبرقی داشت"

اینو اگر کارتونه پیدا بشه در موردش صحبت میکنم