برای اولین بار در طول حدود یک سال گذشته ، من از آموزش هام فیدبک منفی گرفتم

البته در همین روز که اولین فیدبک منفی اومد ، حدودا 6 تا فیدبک مثبت هم دریافت کردم که بعضی هاش واقعا خفن خوب بود


اما جوابم به این فیدبک منفی انچنان همراه با آرامش بود که به شکل خفنی به خودم افتخار کردم

از این رو میتوانید نظر منفی به همراه جواب من رو در ادامه بخوانید:


شما که خودت رو متخصص و مدرس دیجیتال مارکتینگ معرفی می کنی بهتره در قسمت هایی که میگی "فکر می کنم" اسمش اینه" و "تلفظش اینه" و "نمیدونم مخفف چیه" بیشتر تمرکز کنی و اونها رو یاد بگیری.

تلفظ درست MOZ و Reportage رو هم بهتره یاد بگیری دیگه وقتی وارد دنیای حرفه ی تدریس میشی درست نیست تلفظ اشتباه رو به دیگران یاد بدی.

در ضمن همه سایت هاشون رو با وردپرس نمی سازن که هی پلاگین معرفی میکنی. شما میدونی این همه پلاگین سایت رو کند میکنه؟! امنیت سایت رو میاره پایین و کلی مشکل دیگه درست میکنه؟!

کسی تدریس میکنه درست و شفاف صحبت میکنه نه اینکه هی کلمات آخر جملات رو بخوره و هی نفس نفس بزنه و فعل رو از جملاتش پاک کنه.

کسی که در تدریس اعتماد به نفس داره از کسانی که در اون جلسه حضور دارن سوال میپرسه، اونها رو در بحث درگیر میکنه، نه اینکه کل وقت رو خودت حرف بزنی و از سوالات برای اینکه جواب شون رو نمیدونی بگذری و طفره بری.

در کل 25 سال سنی نیست که بخوای اسم خودت رو متخصص بنامی. شما بهتره یه رزومه درست درمون آنلاین داشته باشی و یه سایت هم درست کرده باشی که بتونی بهش اشاره کنی.


جوابم :



سلام خدمت شما دوست عزیز

من 24 سالم هست و از 18 سالگی در حوزه های مختلف وبمستری کار کردم و همیشه هم هرجا سوال شده رزومه ام رو گفتم

چندین سایت رو به عنوان متخصص سئو کار کردم و همیشه هم بهشون اشاره میکنم ، الان هم وضعیت خوبی دارن 

در حال حاضر هم سایت هایی دست من و تیمم هست که رشد خیلی خوبی رو دارن

خداروشکر


من افتخار میکنم که وقتی چیزی رو نمیدونم ، اعلام میکنم که فلان مطلب رو ، فلان اسم رو یا فلان روش رو نمیدونم ، به جای دروغ گویی

تلفظ هر دو کلمه ماز و ریپورتاژ رو بلدم ، ریپورتاژ که مشخصه و ماز رو هم از خود زبان رند فیشکین CEO وب سایت ماز میگم ماز


بله حق با شماست همه سایت هاشون رو باوردپرس نمیسازن ، من هم هروقت دوستان جاگزین رو سوال کردن جواب دادم و تا جایی که بلد بودم ابزار جایگزین گفتم

البته که هیچکس به اجبار به کلاسها اورده نمیشه ، هرکس سایتش وردپرسی نیست میتونه تشریف ببره جای دیگه برای آموزش


اگر تند صحبت میکنم دلیلش این هست که سعی میکنم نهایت استفاده رو از زمان ببرم ، اگر نحوه صحبت کردن من اذیتتون میکنه خواهش میکنم با استفاده از محتوای آموزشی همراه با صحبت های بی کیفیت من خودتون رو اذیت نکنید


در پایان هر بخش من همیشه از دوستان میخوام اگر سوالی دارن بپرسن

اگر کلاس ها رو حضوری تشریف اورده بودید میدید که در زمان استراحت بین کلاس ها همیشه دوستان جمع میشن و سوالاتشون رو میپرسن و من درخدمتشون هستم

من تمام سوالات رو یا جواب میدم یا میگم نمیدونم به فلان شخص مراجعه کنید


ممنون بابت نصیحت هاتون

ای کاش شما هم یاد بگیرید از کسی که با 24 سال سن 5 نفر رو حقوق میده و در روز بیشتر از 16 ساعت رو برای کار میذاره حمایت کنید

حمایت به این معنی که حداقل با لفظ تند خودتون سعی نکنید ازارش بدید.

من به خاطر فیدبک های بسیار خوبی که از دوستان میگیرم خداروشکر با یک صحبت تند ناراحت نمیشم

فیدبک هایی که از سمت دوستانی میاد که کلاس های چند میلیونی رو شرکت کردن و اخر سر از کلاس های رایگان ما باز هم اطلاعات مفید میگیرن


در اخر اگر این ویدیو ها باعث هدر رفتن حجم اینترنت و زمان شما شده معذرت خواهی میکنم و امیدوارم بتونید در محتواهای رایگان دیگه از باقیه برگزار کنندگان رویدادها ، آموزش بهتری رو تجربه کنید

موفق باشید @}---