دورهمی اول من نبودم

پس این دورهمی میشه دورهمی چهارم منهی یک


خوب بود ، حال کردیم

اخراش بهتر از اولاش بود ، توصیه میکنم دفعه دیگه از آخر شروع کنیم :-|

اوایل روند شل پیش میرفت


به فیلم به وقت شام از 10 دادم 4

به قول یکی از دوستان که الان یادم نیست کدوم بود و تقاضا دارم در کامنت خودش رو معرفی کنه ، فیلم "قابل احترام" بود

در همین حد


کتاب هم برنده شدم که فقط نکته منفیش اینه که "خورشید" توش یادگاری ننوشت :-|

باز کردم ببینم اون چی نوشته که دیدم ننوشته


جای خالی دکتر و حاجی رو به شکل عجیبی حس کردم


قرار شد اخرش هولدن بغلم کنه ، نکرد :-(

عقده ای شدم بدونید تقصیر اونه


یه نفر پیدا کردم شدیدا عقایدش به من نزدیک بود

اونم به فیلم 4 داد

میدونم توی اسمش محتوا داشت

هنوز نمیدونم کیه

از یابنده تقاضا میشه لینکش رو داخل کامنت معرفی کنه 


احساس میکنم گلبول جاسوس وزارت اطلاعات بوده ، والا این چه مدل محافظت کاریه برادر من :-D

یه ارتباط خفنی داشتم با عامر میگرفتم که رفت زود

دیدار مجدد "هولدن" خانم ها "زاویه زیست" "میخواهم فاطمه باشم" و "پنجره" بسیار دلنشین بود

یه خانمی هم بود میگفت من رو میخونه ، اخرشم ارزو کرد سربازیم زودتر تموم بشه ، ایشالا به حق پنج تن همه ارزوهاش با هم براورده شه ، والا ، ادم اینقدر باکمالات اخه...

در این دیدار با وجود حریر بین خودمون دو سلبرتی (هولدن و حریر) رو در کنار هم داشتیم :-D


تقریبا همه یه جور خاصی کول بودن ، من و تک تک با هرکدوم اینا بندازی تا اخرش یه کلمه هم با هم حرف نمیزنیما

ولی توی جمع انگار یه جور دیگه اس


فعلا همین

شاید بعدا اضافه کردم بهش


در ضمن امروز روز 149 بود که الحمدالله تموم شد