یه روحانی داخل اینستا نوشته بود من آقای خامنه ای رو دوست دارم
ولی دلیل نمیشه با سربازی اجباری مخالفت نکنم

سربازی اجباری چیز بدیه و ...

آقایون هم از دم موافقت کرده بودن
یکی دو تا از اقایون هم گفته بودن که اجباری خیلی بده ولی نباشه هم نمیشه کاری کرد و ...
خلاصه بحثی بود سر اینکه این چیزی که همه قبول داریم بده "حذف شده" یا "تغییر حالت پیدا کنه" یا چی

این وسط یه خانمی که با عکس پروفایل آقای خامنه ای ، از اینایی که فکر میکنن الان دوشاخه اشون مستقیما به پریز الهی وصله و با کمک حضرت امام اقا مستقیما متصل به سرچشمه علم الهی متصل هستن ، شروه به اظهار نظرات کارشناسی خود نمیدوند

که نه اصلا سربازی باید باشه ، بده به جوونا حرفه یاد میدن!!! بده جوونا رو از بطالت در میارن!!!
بده زیر پرچم اقا امام زمان جوونا رو میبرن! که ایثار کنن

و کلی زرت و پرت دیگه

هرچی میگم خانم محترم به خدا حرفه ای یاد نمیدن ، بابا د لامصب حرفه که اینا تو مغز پوچ تو کردن اولا که یک سال نشده هنوز بحثش باز شده ، دوما که منظورشون در حد ای سی دی ال هست
من خودم تو پادگانم دارم میبینم چیاست
کاش میذاشتن گوشی ببریم عکس میگرفتم توی ... هم ببینی
لامصب اینا حرفه اس؟ دو سال عمر مار ومیگیرن یاد بدن چطور با ورد و اکسل کار کنیم؟
شما سرای محله بری ، بسیج محلتون بری ، لعنتی 50 هزار تومن هزینه کنی یاد میگیری اینا رو که

دوسال عمر ما رو سرویس کردن سر این؟
دو ساعت باهاش بحث کردم
میگه اشکال نداره، من یه چیزایی میدونم که شما نمیدونی!!!!!!!!!


خاک بر سر من که وقتم رو میذارم با احمقی حرف میزنم که عکس پروفایلش عکس خامنه ایه
بهش گفتم خدا لعنتت کنه که با دروغ ها و ناحق حرف زدن ها و عوام فریبی هات اینجوری منو عصبی میکنی

صبح ساعت 6 صبج تو راه پادگان داشتم باهاش حرف میزدم
خانم تو خونه اشون خوابیده برای من گلواژه تلاوت میکنه

تو حقته صدبار بزنن تو سرت برای پوششت حق انتخاب نداشته باشی
من از اعماق وجودم دلم میخواد با یه نفر اینجوری ازدواج کنم بعد مجبورش کنم مثل حیوون زندگی کنه

حق احمق هایی این مدلی که سرشون رو کردن زیر برف و هر غلطی که یه احمق بکنه رو به چشم امر الهی میبینن ، همینه
مثل سگ زیر پرچم جمهوری اسلامی زندگی کنن و اخر سرم به درک واصل شن