همیشه توی دلم ، فقط و فقط توی دلم ، مطلقا توی دلم ، غر میزدم که چرا خانما شکایتی نسبت به قضیه سربازی نمیکنن

بعد توقع دارن اقایون به قضیه حجاب اجباری مثلا گیر بدن و حمایت کنن

قبول داشتم و دارم که حجاب اجباری خیلی ظلم بزرگتری هست نسبت به سربازی چون که این دو ساله و اون یه عمر


اما بازم توقع داشتم خانمها هم وظیفه خودشون بدونن که حمایت کنن از این قضیه

من که به نوبه خودم حمایت میکنم از حذف هر دو قانون ظالمانه

جاهای مختلف هم در موردش صحبت کردم


حالا

بحث سر اینه که امشب پیج اینستاگرام یه خانم نیمه معروف با 201 کا فالور میخوندم که بد سربازی رو نوشته بود

کلی کیف کردم 

و تعجب

شروع کردم کامنت ها رو خوندم دیدم یکی دو خانم دیگه هم حمایت کردن

ولی یکی بود که گفته بود نه بابا خوش میگذره بهشون و ...

هرچی فکر کردم دیدم خوب حرفش رو زده دیگه

اشتباهه

ولی حرفشه حق ندارم بهش نه توهینی کنم نه هیچی

دلم میخواست یه جوری حداقل بهش منتقل کنم حسمو

کامنت ها بسته بود ، رفتم پیجش

لینک یک کانال تلگرام گذاشته بود

رفتم توی کانلش که یه راه دسترسی پیدا کنم بهش بگم د بابا لامصب به خدا خوش نمیگذره به خدا عمرمون داره تلف میشه تورو به عزیزترینت این حرفای ناحقو نزن بذار فقط حکومت و رسانه اش دلمونو بسوزونن و دروغ ببندن بهمون و عوام فریبی کنن


دیدم یه کانال داره

در مورد بدی های ختنه خانم ها حرف زده


یه لحظه به خودم اومدم ، دیدم من چقدر در مورد این قضیه نگرانم؟! چقدر در موردش حرف میزنم؟

منم یه نیمه بیشعور دارم که در اعماق وجودم از کنار خیلی از مشکلات این مردم میگذرم


چرا؟چون مشکل من نیست


سعی میکنم از امروز اینطور نباشم

سعی میکنم بیشتر نگرانی دیگران نگرانی من هم باشه

شادی دیگران شادی من هم باشه


تا الان هم همینطور بوده

ولی از این به بد بیشتر

جزئی تر

اقلیت ها رو تنها نذاریم