نمیدونم معنی کلمه قاپ چیه

ولی معنی قاپ زنی رو خیلی خوب فهمیدم

بله دوستان

قاپ بنده رو دزدیدن یا زدن یا همچین چیزی


نمیدونم این قاپ زنی یا قاپ فلانی رو دزدیدن به معنی دلبری هم میشه یا نه

ولی اگر هم برای من همچین معنابی میداد ، الان من یک پسره همجسنباز بودم که توسط دو مرد غول دلم برده شده بود و دستی دستی دچار دو انحراف جنسی همجنسبازی (اگر انحراف محسوب شه) و تریسام یا همون رابطه سه نفره شده بودم :-|


الان که فکرشو میکنم میگم الحمدالله که چرت و پرتا بالا حقیقت نداره و معنی "قاپم رو زدن" در داستان من فقط یه گوشی ناقابله 800 هزار تومنی هستش

خداروشکر

خداروشکر

خداروشکر

والا به خدا نمیذارید یه کم از اینکه ازدم گوشی زدن بنالم با این عبارتاتون


باری به هر جهت (به قول استاد ادبیاتمون )


اینجوری شد دیگه

از مترو اومدم بیرون

برای کانال تلگرامی که ادمینش هستم داشتم فایل صوتی ضبط میکردم بفرستم دیدم زیادی شلوغه ملتم که حرف نمیزنن که عربده میکشن

بوق و جیغ و گریه بچه و میو مجید (گربه) و ... که گفتم بذار برم از این ور خلوت تره

خیلی شیک هندزفری در گوش موبایل در دست فایل صوتی ضبط میفرمودم که فردی دراز تفریبا هم قد خودم :-| از بغلم خیلی شیک رد شد رفت جلو

چند قدم جلو زد و وایساد دور زد گوشیش رو دراورد مثلا داشت حرف میزد

اومد سمت یهو گوشیم و از دستم کشید و مثل اسب دویید

من یه نیم ثانیه شک شدم ولی سریع دوییدم دنبالش و از اونجایی که با اعتقاداتم بارها دل حضرت امام رو به درد اوردم ، نفرین ایشون گرفت و من هم مثل امریکا هیچ غلطی نتونستم بکنم

چون پرید پشت موتور مرتیکه دراز بیشور


یه کم دنبالش دوییدم دیدم رفت که رفت

یه ذره وایسادم فکر کردم ، لباسم رو مرتب کردم و خیلی آروم برگشتم :-D

اصلا انگار نه انگار

دیگه یکی دو نفر اونور خیابون گفتن بابا بیا لااقل زنگ بزن به پلیس

من که خودم داییم تو نیرو انتظامیه میدونستم که یه مشت ادم هم عقیده من توی نیرو انتظامی هستن و در نتیجه نیرو انتظامی هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه

ولی خوب گفتم یارو با موبایل من خلاف کنه فردا به من گیر میدن

این شد که زنگ زدم به پلیس و اومد یه سری چیز میز نوشت

یه روز مرخصی از 19 روز مرخصی در طول دوسال داریم رو به باد فنا دادم

رفتم کلانتری و آگاهی و ...

20 هزار تومن هم گذاشتم روی 800 هزار تومنی که دزدا ازم زده بودن و دادم دست حکومت مستضعفین و حامیه مظلومین

یه سری هم کپی و پوشه و پول رفت امد و ... کلا یه 50 تومنی هم اینجا اخ کردیم و تمام

خودشونم میگفتن پیدا نمیشه

با عرض درود و خسته نباشید محیط رو ترک کردم والانم دارم میرم دیجیکالا دوباره همون گوشی رو بخرم