البته این شهریور نامه اس

اما اسم مهرنامه رو دوست داشتم و

خلاصه که گذاشتم دیگه

وبلاگ خودمه اصن :-D

میخواستم یه متن خیلی طولانی بنیوسم از شهریور ولی پشیمون شدم

تیکه تیکه میکنم میزنم روزای مختلف منتشر بشه

امممممممممما

امروز

امروز خیلی شیک و خوب و پر انرژی بیدار شدم بعد از کلی خواب های خفن و پریشون و عجیب غریب که شامل دوست شدن من با یک دختر آلمانی ! در حالی که آلمانی بلد نبودم (حتی توی خواب) و تعداد زیادی گردباد و خرابی خونه ها میشد و این خرابی و گردباد در حالی بودکه مخیلی هم خوشحال بودیم :-|

توی خواب همه اش برام سوال بود من چطوری با این دختر دوست شدم من که آلمانی بلد نیستم؟ بعد هی دنبال جوابش میگشتم که یه جوری قضیه رو منطقی کنم نمیشد

بهترین جواب این بود که به زبان ناشنواها با هم صحبت میکنیم :-| زبان اشاره توی کشورهای مختلف یکیه؟


به هر حال

بعد از بیرون رفتن از خونه " رقیب خفن " دوران راهنماییم رو دیدم

هنوز دانشجو بود ، دانشجو فوق لیسانس

کسی که با هم کلی کل کل داشتیم

یهو چشمم افتاد به چشمش و مجبور به سلام علیک شدیم 

نمیدونم چرا ولی یه جوری بدی خجالت کشیدم ، حس ضعیف بودن بهم دست داد

من با لباس نجس سربازی بودم و داشتم میرفتم تا عمرم رو به کثافت بکشم

اون داشت حداقل دنبال علمی چیزی میرفت

هنوز حداقل های آزادی یک انسان رو داشت و حق انتخاب هاش در حد و حدود کشور خودش سر جاش بود


وقتی به دوستاییم که سربازی نرفتن فکر میکنم حالم از زندگی و انتخاب هام به هم میخوره

از انتخاب هایی که من کردم و انتخاب هایی که برام انجام دادن

تصمیم هایی که برام گرفتن مثل کشوری که به دنیا بیام و زمانی که به دنیا بیام و حتی همین قضیه سربازی

و تصمیم هایی که خودم گرفتم که شامل زیر بار این انتخاب غلط رفتن بود


به هر حال حالم رو به هم ریخت و تا الان هم خوبه خوب نشده هنوز

یادم میره ولی یادم میاد دوباره

و به هم میریزه منو ، تقریبا هم به هیچ کس نمیتوتم بگم

به هر کس هم میتونم بگم نه کاری میتونه بکنه نه حرفی میتونه بزنه که کمکم کنه

نمیدونم والا


اون سایته رو هم چک کردم بازم ، خبری نشده بود هنوز

مجلس  و ستاد سر اجرا یا عدم اجرای قانون به مشکل خوردن نامه رو دادن رهبری

اونم چند وقته هیچی نمیگه

ببینیم برنامه اش چیه

فعلا منتظر

میخوام از این هفته یه مجموعه پست بذارم که شهریور چجوری گذشت

ماه خیلی مفیدی بود

خداروشکر

خداروشکر

خداروشکر