نامه زدم به سایت لیدر ، منتظر جوابم

متن نامه ام :


سلام خدمت شما

امیدوارم این نامه رو حداقل فردی مورد تایید خود اقای خامنه ای بخونه

نه اینکه یکی بخونه حذف کنه بره و اخر سرم بگیم ما حرفمون رو زدیم و نشنیدن ، بگن ((اقا خوبه دور و بری هاش بدن‌))

سایت رسمی ایشونه امیدوارم همین یه روزنه ارتباطی رو برامون گذاشته باشن

من سربازم و به واسطه این سربازی که مستقیما وصل میشه به فرماندهی شخص شما ، رسما زندگیم به هیچ و پوچ کشیده شده

یه جایی افتادم که همه ارزوشو دارن و دارم در تمام ابعاد عمرم رو حروم میکنم فقط ، یعنی فحاشی و توهین و ... که توی جاهای بد هست رو مانداریم به لطف شما

فقط عمرمون به پوچی و بطالت میگذره به لطف شما(وقتی قبلی به لطف شما بود بعدی نباشه؟)

من ناراحتم از اینکه شما میگید کاری کنید جوانان در مدت سربازی به نظام خوش بین بشن ، بعد راهکار به این بدبختا نمیدید

خوب فرمانده بیچاره من چیکار کنه که من از حروم شدن عمرم خوشحال باشم و خداروشکر کنم و برای بقای این دوره بطالت به جون نظام جمهوری اسلامی دعا کنم اخه؟ فیلم تخیلیه مگه؟

اقای خامنه ای شاید دوسال زندگی من برای شما بی ارزش ترین چیز ممکن باشه ، ولی برای من دوسال گناه توی مجردی و بی کاری و بی پولی و ... است

و مقصرش هم تمام افرادی هستن که میتونن این لعنتی رو مثل تقریبا تمام کشورهای دنیا حذف کنن ولی نمیکنن

میتونن به مردم حقشون رو بدن و بعد بهشون بگن بیا سر کار ، ولی میخوان مفت مفت بیارنش سر کار(بهتر بگم سر بیکاری البته لازممون ندارن که کار بدن که)

من یه زمانی خیلی سخنرانی های شما رو پیگیر بودم ، بعد دیدم شما هم به حرفهاتون عمل نمی کنید

میگید از من نقد کنن چه اشکالی داره

یا میگید کرسی ازاد اندیشی بذارید

و بعد هم خدافظ! میرید کنار

خوب برادر من از خودت شروع کن

شما کرسی ازاداندیشی بذار ببینم کی میخواد جلوتو بگیره

شما خودت جلسه شعر و شاعری میذاره چطور؟ جلسه نقد از خودتون هم بذارید

کسی حق نداره قربون صدقه اقا بره توی این یه جلسه ، هرکی نقد داره بیاد جلو

نمیشه؟‌یا نمیخواید؟

جلسات سخنرانی شده جلسه نورچشمی ها

اون دفعه یه بنده خدایی خیلی ساده لوحانه اون وسط بلندشده میگه اقا اینا نمیذارن ما سوالامون رو درست بپرسیم و ...

اون وسط نظم رو بهم زده بود و داشت حرفش رو میزد ، شما هم حمایت کردید ازش و گفتید بذارید حرفش رو بزنه

خوب یعنی شما حتی نمیتونید در این حد روی نیروهاتون تسلط داشته باشید؟

جلسه مستقیم ارتباط با خودتون رو هم نمیتونید مدیریت کنید که مردم ازادانه سوال بپرسن؟ (با فرض اینکه شما طرفدار این هستید که مردم ازادانه سوال بپرسن)

اگر شما مخالف این سانسور سوالات نیستید ، چرا وانمود میکنید هستید و مردم رو گول میزنید؟

اگر شما مخالف این سانسور بی جا هستید‌ ، یعنی واقعا نمیتونید در این حد هم نیروهاتون رو کنترل کنید؟

کدوم یکی از این دو حالت هست؟

۱- عدم توانایی در مدیریت

۲- نبود خواست قلبی

۳- گزینه سوم رو شما بفرمائید

اقای خامنه ای ، خسته شدم از صحبت توی تاکسی و تلگرام و ... که اقا بده ، اقا خوبه

اقا تقصیر کاره ، اقا بی تقصیره

میخوام مستقیما از شخص شما یا شخصی که مستقیما از طرف شما تایید شده باشه بپرسم

سرچ کردم اینجا رو پیدا کردم

منتظر جوابم

بسمه انقدر یکی بیاد ثابت کنه اینایی که توی خیابون میزنن و میکشن مقصرش شمایی

یکی بیاد ثابت کنه اقا طرفدار مردمه

این ویدیو بیاره اون ویدیو بیاره

خود شما هستی دیگه ، بفرمایید ببینم من جاهل ، خاطی ، کم سواد کجا رو اشتباه میکنم