یه استوری گذاشتم

یه انتقاد بدون هیچ توهینی به رهبری کردم

از طرف دوستان نزدیکی پیام اومد که امین این حرفا رو نزن و ...

 

گاهی اوقات شک میکنم نکنه این وحشت عجیب و غریبی که ایجاد شده حتی کار خودشون هم نباشه

کار دشمناشون باشه جدی جدی

ولی خوب وقتی به عکس العملشون نسبت به قضیه ستاربهشتی (تایید اینکه توی زندان کشتنش و فقط چند ضربه شلاق برای مجازات قاتل!!!!!) و هزاران نفر دیگه فکر میکنم میبینم حتی اگر کار دشمن هم باشه، خودشونم بدشون نیومده

بهش دامن میزنن

 

خلاصه که دعوت شدم به معرفی کتاب و مستند و ... به جای انتقاد مستقیم

 

من شدیدا معتقدم به احترام اعتقادات دیگران

اعتقادات همه، حتی اونی که گاو میپرسته

و روی همین حساب خیلی کم میشه توهین بکنم به ولی فقیه

ولی اینبار صحبت سر بی احترامی نیست

سر انتقاد نکردنه!

نمیدونم من اشتباه میکنم، یا اونی که فکر میکنه این انتقادات میتونه خطرناک باشه

 

ایشالا که اونا اشتباه میکنن