خوب خوب خوب

ما سربازیمون تموم شد و عکس کارت موقت پایان خدمت رو هم گذاشتیم اینستاگرام و تامام


حالا نوبت دورهمی رفتنه

دورهمی ما جمعه هفته آینده اس ، چرا که من در طول هفته سرکارم و تازه هم دارم مثل ادم میرم سرکار

ساعتشم به امید خدا میذاریم سمت ظهر که به شب نخوریمو خانومای که تشریف میارن یه وقت براشون سخت نشه

ساعت دقیق متعاقبا اعلام میشه


دوستان من به تازگی یاد گرفتم که شلوارمو بالا بکشم!

به همین دلیل از من توقع اینکه کلی تماس و هماهنگی انجام بدم نداشته باشید من عرضه این کارا رو داشتم تاحالا بچه سومم فرستاده بودم خونه بخت :-D

حالا مسئله عرضه اس یا کمبود کنجد ... بماند

به هر حال کنجدم اوکی بود بازم بچه سومو فرستاده بودم خونه بخت

محل دورهمی هم کافه قنادی (5دقیقه فاصله از مترو ولیعصر) هست که من اولین دورهمیم رو اونجا گذروندم و کلی کیف کردم و کلی خاطره و ...


عرضم به حضورتون که ...

اهان

قبل از رفتن به کافه هم میریم پارک دانشجو

من کیک یزدی میگرم بغل شیر اب وایمیستیم میخوریم :-D نفری یه دونه هم بردارید

نه ، دور از شوخی

گفته بودم ناهار میدم ...

شکر خوردم :-D

زیادید

ولی شیرینی رو میدم خیالتون راحت


فعلا همین زیر اعلام حضور کنید ببینیم کی به کیه

بعد قرار مدارا و زمان و ... رو بچینیم و بریم هفته آینده یه تجدید دیداری بکنیم