قبلا هم توی وبلاگ در مورد منِ آرمانی نوشتم...

هم صدها بار توی دفتر و ... برای خودم


یه "من" که درست زندگی میکنه 

یعنی وقت تلف نمیکنه و کارهاش رو مرتب و درست و بر اساس الویت هاش انجام میده

به برنامه ریزی هاش اهمیت میده

به تفریحش میرسه و کلا روند روال و خوبی رو پیش میبره

به عبارت دیگه کنترل زندگی تا حدی که ممکنه در دستش هست و در برابر ناملایمتی های زندگی هم منعطف هست


امروز بلاخره بهش رسیدم

امروز خیلی شیک تونستم یک روز آرمانی داشته باشم

از صبح هم به تفریحام برسم هم کلی کار جا مونده رو پیش ببرم

قشنگ چندتا از کارهای "لیست کارها" که توی پست قبلی معرفیش کردم رو انجام دادم

بازیمم کردم ، هیئتمم رفتم ، خوابمم سر جاش بود و ...


امیدوارم بتونم همین روند رو حفظ کنم


تنها نکته اش هم توی این بود که مثل بچه ادم کارامو یکی یکی انجام دادم و هی نشستم سریال ببینم یا خودمو با کارهای الکی درگیر کنم

از وقتی سربازی تموم شده کلا سریال دیدنم خیلی کم شده و کلا وقت کمتر تلف میکنم

اما خوب گاهی اوقات سرم رو با کارهای بیهوده گرم میکنم

که امروز این اتفاقم نیافتاد الحمدالله

خداروشکر

ایشالا که بهش مثل ادم پیش برم


افتادم تو فکر خرید بسته های ایدین حبیبی

میخوام یه کم بیشتر روی خودم تمرکز کنم ...

یه مدت خیلی فاصله گرفتم از این بحثا

قبلا که بحث های این شکلی که توش مباحث روانشناسی و ... داره خیلی کمکم کرده بود

فکر میکنم بازم بکنه