یه بلاگری ، یه مطلب نوشته بود با عنوان "بیایید ضد انقلاب نشویم..." (اینجا)

حالا مشخصا منظورشون انقلاب جمهوری اسلامی و این حرفا بود


کلیت صحبت این بود که نریم توی سپاه یزید و این صحبتا

یه کامنتی گذاشتم و قرار شد مفصل صحبت کنیم سرش


با وجود اینکه مدتی میشه کلا از این بحثا نمیکنم ، یه کامنتی برای ایشون گذاشتم و دیدم که ادم موجهی هستن (برداشتم در یکی دو تا کامنت)

گفتم بذار یه صحبتی بکنیم شاید ایشون چیزی میدونه که من نمیدونم یا بلعکس

آخرین باری که توی بحث مربوط به نظام جمهوری اسلامی بهم ثابت شد اشتباه میکنم سر ماجرای وزارت اطلاعات با خانم "نویسنده" یا "صبا" بود که بعد از کلی بحث نکردن و بعدش این ادعا که من به ایشون توهین کردم (که آخرم نفهمیدم کی توهین کردم؟!) یه جواب مفصل خوب دادن که منم همونجا قبول کردم و بابت توهینی که ادعا داشتن هم معذرت خواهی کردم 

دیگه هم توی اون موضع حرفی نزدم و ایرادی از شخص آقای خامنه ای و نظام نگرفتم


این پست جهت ارائه اطلاعات اولیه اون بحث هست که توی پست بعدی شروع میشه

در این پست یه سری سوالها رو جواب بدیم و بریم برای شروع بحث

به مرور بهم ثابت شده پرسیدن این سوالها اول بحث لازمه


سوالات زیر رو دو طرف باید جواب بدن:

  1. ایا اصلا هیچ راهی وجود داره که شما از نظرتون برگردید یا نه کلا دوست دارید روی حرفتون بمونید؟
    مثلا کسی ممکنه بگه من بابام شهید شده اصلا ثابتم بشه این نظام باطله من بازم پاش میمونم
    یا یکی بگه بابام منو اول انقلاب اعدام کردن ثابتم بشه که صرفا یک اشتباه بوده من بازم از سیستم متنفرم


  2. در چه صورت ممکنه شما قبول کنید که دارید اشتباه میکنید ؟
    مثلا "من فقط عقل برا مهمه و باید منطقی و عقلی به نتیجه برسیم" یا "من فقط باید باهام مستند صحبت بشه و سند تاریخی یا حدیثی و ... بیاری"


  3. تاحالا شده که توی یک بحث سیاسی قبول کنید اشتباه میکردید؟ چطور شد که قبول کردید ، یعنی طرف مقابل چی سند آورد یا صرفا عقلی بودیا ...؟ تغییر رویه هم دادید یا بازم سر حرف قبلی موندید؟
(خودمم هم جواب این دو تا سوال رو داخل کامنت میدم )



دیگه اینکه بهم توهین نکنیم و برچسب هایی مثل منافق ، جیره خوار ، نون به نرخ روز خور ، احمق ، سردر آخور نظام یا غرب کرده و ... نزنیم هم که مشخصه دیگه